Ik ga al jaren naar de aldi. eerst om samen met me vader daar de bootschappen te doen voor de hele week, toen tijdens me studentetijd en nu ga ik al zolang we samen wonen ook naar de aldi. Wat we nu de laatste 2 keer opviel dat ik zoveel geld toch kwijt ben en steeds meer voor hetzelfde wat ik al jaren lang meeneem. Vinden jullie ook dat de aldi duur wbegind te worden of ligt het aan mij?
idd alles wordt veel duurder en toch in verhouding blijven de aldi en de lidl goedkoper! Ik doe daar wel bijna alle boodschappen!
Ik koop ook bijna alles bij de Aldi maar ik vind het niet duurder worden hoor. Ik had vorige week 3 boodschappentassen vol (drinken, fruit, groente, brood, toetjes, gehakt etc) en was maar 35,- kwijt. Vond het best meevallen.
vind idd de AH ook goedkoper worden. We doen altijd boodschappen bij de AH, maar gisteren naar de Plus geweest. Pfff die is echt veel duurder dan de AH ! Behalve met het vlees zijn ze goedkoper. Ik kom zelden bij de Aldi of lidl. Kan nooit voor alle boodschappen slagen. Alleen maar voor een paar dingetjes. En om daarvoor een uur te fietsen..... nee, Vind ik het niet waard
Als ik voor mij en al de kids bij de albert heijn boodschappen zou moeten doen, komen wij niet rond! 1 voorbeeld het goedskoopste potje pesto bij de AH 2 nog wat en bij de aldi 1,09 tja bij mij is de aldi of de lidl ook niet om de hoek maar als je voor een hele week in 1 keer haalt dan is een uurtje extra tijd zeker de moeite waard! Vind ik dan.
Als ik naar m'n portemonnee kijk zou ik eigenlijk ook naar de Aldi moeten gaan. Maar de AH zit bij mij in de straat (nog geen 5 min lopen) dus uit gemakzucht ga ik daar naartoe Vind overigens wel dat Aldi ook niet alles heeft wat ik nodig heb en bovendien is het altijd een puinhoop en zijn de gangpaden zo smal dat je er nauwelijks door kunt. Maar goedkoop is ie wel. Dus eigenlijk zou ik er vaker heen moeten gaan...
Aldi vind ik duurder dan de Lidl, enorme wachtrijen en enorm rommelig. Ik ga altijd eerst naar de Lidl en daarna naar de Jumbo, sinds een paar weken haal ik mijn vlees en vleeswaren bij een groothandel in de buurt, scheelt enorm veel geld en het vlees is vele malen beter. Ik ben voor 2 volw. en een kind rond de 50 euro per week kwijt.
Ik doe altijd een goedkopere supermarkt( aldi, dirk of edah) en nog een albertheijn of een plus. Mijn vriend wil namelijk brood, cola, chips en fruit (soms ook vlees) iets duurder en van een bepaald merk, anders vindt hij het niet lekker. Mij maakt het allemaal niks uit. Ik doe het liefst zo goedkoop mogelijk boodschappen natuurlijk. Maar het moet wel lekker zijn.
Wij gaan altijd voor de grote boodschappen naar de Aldi, dus voor limonade, bier, vlees, chocola en voor de echte merken gaan we naar Super de Boer. Maar wat Fleur zegt klopt wel, ze zijn idd wat duurder geworden met bepaalde artikelen. Het scheelt soms echt, af en toe sta ik met een afgeladen kar bij de Aldi en dan met ik 80 euro kwijt en een andere keer sta ik er met minder en dan ben ik over de 100 euro kwijt. Het ligt er natuurlijk aan wat ik in mijn karretje gooi maar soms valt het idd vies tegen. Bij ons is net een nieuwe C1000 geopend maar dat vind ik ook niet één van de goedkoopste meer. Super de Boer is net zo duur en soms heel goedkoop met z'n prijzen. Bovendien vind ik de Super een wereldzaak, vriendelijke mensen, geen wachtrijen bij de kassa enz... Maar goed, alles is duur en word duur, gek word je ervan. Ziektekosten gaan ook weer omhoog...toestanden! Liefs Nies
Hahahaha, ja erg he! Ik ben niet een klein beetje verslaafd aan chocola Ik hoop ook dat als ik zwanger ben, dat één van de dingen is die ik dan niet meer lust :-s Maar eh ja...dat valt onder grote boodschappen ... :c:
ik vind de super de boer ook duur. maar ah heeft ook euroshopper producten waarvan de prijs vaak gelijk ligt aan dat van de aldi. en ze hebben natuurlijk meer. verder wisselen wij het altijd af. het is hier altijd druk bij de aldi, en ja het staat er soms rommelig, maar daarom is het er ook goedkoper. en de toetjes zijn er heerlijk en chocola ook!
ik heb bij de aldi gewerkt en ja ik vond het ook allemaal steeds duurder worden en heb toen vaak de prijzen vergeleken met de edah en soms was ik bij de edah goedkoper uit met bepaalde artikelen. ik ga af en toe nog heen voor de eenmalige artikelen. ik ga zelfs vaker naar de lidl, want die heeft een uitgebrijdere asortiement dan de aldi, maar de meeste boodschappen doe ik bij de edah. liefs san.