Muziek op Hyves

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wie weet hoe je je hyves zo in kan stellen dat als iemand op je hyves komt dat die gene dan meteen muziek hoort ?

Ik hoor het wel eens bij mensen op hun hyves maar snap nog steeds niet hoe ze dat doen :D

Iemand een idee ?

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dan hebben ze geloof ik een filmpje van youtube op hun hyves staan die dan automatisch start.

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    of een muziekje in hun fotoslideshow ;)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

een filmpje van youtube heb ik ook op mijn hyves maar die hoor niet als iemand op mijn hyves komt kijken .. Kan je dat dan instellen ?

En een fotoslide show, mm had ik nog niet over nagedacht miss is dat het idd waar die muziek vandaan komt

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb geen idee of je dat kunt instellen, maar ik heb het vaak gehad als ik bij anderen op de site kwam. Ik vroeg me de hele tijd af waar dat muziek nou vandaan kwam, waren het dus die youtube filmpjes. Ik denk dat het automatisch gebeurt...

en een slideshow kan natuurlijk ook.

Maar hoe je het allemaal moet doen weet ik niet, sorry :)

6. Ik vind het zo vreseselijk irritant als iemand dat heeft! Ik weet dat je een playlist kunt maken, staat er niks over in de FAQ?

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    soms vergeet ik mijn volume lager te zetten en als je dan op iemand z'n hyves komt die dat heeft schrik ik me altijd helemaal wezenloos hahah :D

8. Of je bent zelf muziek aan het luisteren en er komt ineens zo'n nummer wat totáál jouw smaak niet is doorheen ;)

Deel Deze Pagina