dit is ons laatste nestje gaat volgende week weg daarna krijgen we geen kittens meer. al onze katers zijn gecastreerd
ik zal nog even verder plaatsen was nog niet klaar maar kreeg visite hihi dit is linky als kitten mijn man heeft haar gevonden toen ze ongeveer 3 weken oud was in een grote container met glaswol....thuis gewassen en we hebben haar met de fles groot gebracht
ooo wat een mooie poezen/katten hier zeg!!! en die MAin coons!!!! WOW die zijn me toch prachtig zeg!!!! hier is ons poesje.... ze komt ons dinsdag verblijden met haar komst en ze heet Minoes Bekijk bijlage 198477
Wat een lieffies komen er voorbij Ik zal mijn 3 lieverds ook even spammen hier Dit is de oudste Missy ( 9 jaar ), huis tuin en keuken kan en ook vaak buiten
En Herbie een kater van 2 jaar, het is een Britse korthaar en de grootse luilak van het stel. Komt niet buiten, af en toe in de tuin als ik erbij ben.
hier is mijn tiger, geadopteerd via een organisatie. tiger komt uit griekenland. heeft ook grieks paspoort een katje met gebruiksaanwijzing maar hij is stuk rustiger en liever geworden in een jaar tijd. nu afwachten hoe hij straks op baby reageert.
Hier één van onze vier katten, samen met het konijn van zoontje. Zo schattig! De andere katten zijn: 1 cypers met klein beetje wit, 1 blauw met wit en 1 Ragdoll Seal Mitted.