Nope hier nog eentje van Freija. Ik werk in het asiel en heb mega veel foto's van raskatten die afgestaan/binnen komen,wil ze allemaal wel posten maar dan ben ik nog 3 uur bezig
Oude foto's van onze diertjes.. De kitten op de foto (poesje), dacht dat de Ragdoll (gecastreerde kater) zijn moeder was, en probeerde ook steeds te drinken. De Ragdoll vond dat gemasseer wel fijn..
Oke hier ook even mijn lieverds. We hebben er twee. De donkere heet Mowgli en is nu 10 jaar oud. De rode heet Tommie en is nu 6 jaar oud. Mowgli is een lekkere luie kater die het liefste heel de dag op de bank ligt te snurken, behalve als hij eten krijgt dan is hij er als de kippen bij. Onze Tom is de hele dag buiten. Ik wilde altijd zo'n lekkere dikke rooie kater maar helaas er zit geen grammetje vet op die kater. Hij vangt van alles buiten en komt er ook mee naar huis, das wat minder. Tommie is een echte aanhankelijke kater. Hij hangt de hele tijd om je heen als ie thuis is en kwijlt je helemaal onder als je hem aanhaalt.
Hahaha, dat deed die kleine van mij bij onze hond. Hilarisch om te zien; een kitten van een wek of twaalf die probeert te drinken bij een gecastreerde rottweiler Ik heb zelfs nog ergens een filmpje dat die kleine keihard op mijn arm ligt te sabbelen, zo lief echt!
Onze rode poes is door m'n andere topic al bekend geworden, maar zal hier ook even foto's plaatsen van de 2 andere
@lonentijn, wat een coole katten! vind ze er wel altijd een beetje breekbaar uitzien, denk altijd dat je die heel zachtjes moet behandelen. mag ik vragen wat kost zo'n kat nou?
Wow wat een mooie katten heb jij!! Ik hou wel van die grote harige kroelers, fantastisch! Onze Sami is een katje uit een slipnest met een ragdoll mama en nu krijgt het zusje van mama (een joekel van een poes) in het najaar nog een laatste nestje...en nu ben ik dus druk bezig om mijn Lief over te halen om er een derde bij te nemen Ik vind het zo'n slim ras, zo gaaf! Wat jij hebt, zijn dat maine coons of noorse boskatten? Of zit ik nu hele rare dingen te zeggen?
Ze zijn echt super lief! De meeste mensen vinden ze een beetje eng als ze ze voor het eerst zien, maar er zit echt geen kwaad in. Verder zijn ze net als andere katten, maar dan zonder haar haha! Dus je hoeft ze ook niet extra voorzichtig te behandelen. Als kitten zijn ze alledrie flink ziek geweest maar nu zijn ze nooit ziek. Ze mogen alleen niet alleen naar buiten, ze laten zich zo oppakken en meenemen. En ze verbranden in de zon. De prijzen zitten een beetje tussen de 800-1500 euro, een poesje is duurder dan een kater, en voor de fok zijn ze ook weer wat duurder. Maar dan heb je wel iets bijzonders!