Ha dames, Wij zijn begonnen met proberen voor een tweede kindje. Ik heb PCOS, maar volgens mij een 'lichte vorm'; wel erg lange cycli, maar wel eisprong. Bij m'n eerste kindje met CB digitale ovulatietesten getest en dat was steeds raak; ong. 12 a 13 dagen na een smiley werd ik ongesteld (tot ik zwanger was ) Nu dus ook weer begonnen, en vanmorgen ineens een smiley. Dat is wel héél vroeg voor mij. Ik vond de test er ook niet overtuigend uitzien toen ik hem eruit haalde, strepen helemaal niet even donker. Zonet weer getest, en geen smiley meer. Iemand dit soort ervaringen met deze testen? Ik baal ervan, was juist zo blij met deze testen omdat ze de vorige keer zo goed werkten Pfff wat een onzekerheid ook weer de tweede keer! Dank jullie wel vast.
Volgens mij hoor je die testen sowiezo niet uit elkaar te halen. Denk ook niet dat je aan de hand daar van iets kan afleiden. Als ik jou was zou ik de kans benutten mocht de test kloppen. Ik hoor hier overigens vrij weinig over onbetrouwbare testen van dit merk en soort. Heb je na je 1e weer anticonceptie gebruikt? Want dat kan verklaren waarom je cyclus nu anders is.
Mijn ervaring met cb digital is wisselend! Heb ooit 5 dagen op rij een positieve test gehad. Was op vakantie en ik denk door de hitte te geconcentreerd. Ik kon altijd wel veel afleiden van die strepen op de teststreep. Als ze beide even donker waren en duidelijk zat ik dicht bij mijn ei maar ze gave al eerder en ook kort na het afkopen positief. Ik zou denken dat je lh piek aan het oplopen is dus de aankomende dagen ff doortesten!
Nog voor als dit topic opkomt met Google de "uitkomst"; het is toch die pcos vrees ik Doorgetest en gister op dag 30 (= voor mijn doen wel normaal) weer smiley; dit is de échte piek denk ik. Dus door pcos vermoedelijk toch wat gedoe met m'n LH...