Mooi TS!! Wij hebben er zelf 3 jaar over gedaan na lange en moeilijke mmm. Nu het eerste zelfgemaakte cadeau'tje van mijn dochtertje in 2016 van de PSZ tranen in m'n ogen gehad net. Duim voor vele andere die ongewenste kinderloos zijn snel een mooie zwangerschap toe!
Ik weet nog wel dat toen mijn tweede dochter geboren werd, iemand tegen me zei "oh, nu ben je óók moeder!" deed me toch wel ontzettend pijn want dat was ik al...
Wat een mooi gedicht gelezen met tranen in mijn ogen Sowieso dubbel vandaag want ook ik heb een moeder die geen moeder voor mij wil zijn
Ik denk ook aan alle moeders die een kindje hebben verloren en door de omgeving niet worden erkent als moeder. Helaas weet ik hoe pijnlijk dat is. En heb ook geen moeder meer, dus van mij mag het afgeschaft worden. Onnodig pijnlijke dag voor zovelen.
7 jaar lang vond ik het ook zo'n dag dat ik het liefst in bed wilde blijven liggen. Voor mij gaat er geen Moederdag voorbij dat ik er niet aan denk. Ik gun het iedereen zo
Thanks. Een dubbele dag voor mij. Mama van een overleden dochter en een prachtige dochter van 3,5. <3 Jij ook sterkte, gezien je onderschrift.