Heeelp!! Ik kom er niet uit, ik ben nu in het dorpje Dropstone en ik moet euhm, de puzzel oplossen waar ik moet vertellen wanneer het dorpje is opgericht, maar ik heb geen idee.. M'n mannetje komt er ook niet uit.. Iemand hier die een idee heeft en het spel speelt?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/168051-professor-layton-de-doos-pandora.html Ergens staat een link met alle oplossingen van het spel succes heb hem al uit helaas
Ach maakt niet uit joy ik wist gewoon dat die er was dus vandaar dacht zoek en hem gewoon ff op voor je
13 08 haha je kan trouwens alles vinden op Professor Layton and the Diabolical Box Walkthrough succes en verslaafend spel he hihi
hij lijkt me zo leuk om te spelen maar ik heb geen ds helaas. heb hier wel een ps3 staan die we nooit gebruiken, wilde dat ze daar eens leuke spelletjes voor bedachten
ik zie dat het antwoord al gegeven is, 13 08 Ik heb hem maandag uitgespeeld Mega gaaf vind ik hem, het verhaal wordt alleen wel helemaal anders
Hier loopt trouwens al een topic over, http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/168051-professor-layton-de-doos-pandora.html
Wij ook, en ik vind de spelletjes daarvoor idd ook niet echt super! De DS heeft daar in tegen ook meer dan een jaar in de kast gelegen te verstoffen! Zo erg
Dat wist ik, dat had stef ook al gezegt. Toen ik er naar zocht kon ik die dus niet vinden en ergens had ik het moeten weten want die heb ik al eens bekeken.. Nou ja, helaas!
Hahahaha dat heb ik met mijn gamecube. De staat hier ook in de kast met de nodige spellen erbij maar ja nu mijn dametj geboren is heb ik niet zo veel tijd en zin meer om te spelen. Daar heb ik de sims enzo bij wat ik dan nog wel leuk vind om te doen maar voor de ps3 moeten ze echt leukere meiden spellen gaan maken hoor. Gat wat een stom ding vind ik dat, ik kijk er alleen af en toe een film op.
geweldig spel!! alleen erg verslavend,.....in 2 1/2 dag uitgespeeld.... moet alleen de missende puzzels nog zoeken. 129 gevonden (van de 138) en 125 opgelost.
Nou ik heb er al aardig wat speel uurtjes op zitten, ben nu in de stad Folsense of hoe die ook maar heet, denk dat het nog wel even duurd voor ik het mistery heb opgelost
Hoi Joyce, Dit topic is dubbel geopend in de lounge. Deze heeft de minste reacties daarom doe ik deze op slot. Groetjes Elvira