Voor de liefhebbers; Cast '50 shades of grey' bekend!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Paige, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ik ben juist blij dat ze niet e.o.a. jong guppy hebben gekozen, dat was niet geloofwaardig geweest.

Inderdaad: even wat haren (hier en daar :p ) bijwerken en GAAN!! :D

Ik denk dat Dakota ook wel redelijk oke zal kunnen presteren als jong onhandig onervaren grietje en uitgroeien tot een (toch wel) stevig karakter. Wel met donker haar dan, want dat blonde past echt niet bij d'r.

2. Paige

Paige Niet meer actief

Oeh, lekker lijf hoor! :D

3. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Ik vind hem wel mooi hoor,als ik sommige fotos hem zie in pak met een lekker glad kort koppie,nou kom maar op.Beetje zonnebank enz,die ken je dan niet weer haha.Iedereen zegt Matt Bomer,is ook echt een super stuk,maar hoeverre kan een gay functioneren bij een vrouw??

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    matt bomer vind ik dus echt helemaal niks aan...

5. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Hmmmmm charlie i like!!!!!!!

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Heeft niemand hem ooit gezien in green street hooligans?

Well.... helleuuu!

This movie just got interesting.

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Michael Weatherly was ook geen verkeerde keuze geweest (speelt Tony DiNozzo in NCIS).

8. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Is die daar van? Kwam me wel iets bekend voor maar wist niet waar van. In die film speeld die goed.

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Ik ken hem alleen van Sons Of Anarchy.
    Niet mijn type maar zeker niet lelijk :D

10. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Ow die Charlie is zo heerlijk! Ik lig voor de voorverkoop met tent voor de bios!
    Hij speelde ook in sons of anarchie, meesterlijk goede serie.....ik kan m'n lol niet op!

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

:(!

Ik had liever Ian Somenhalder, Matt Boomer of zelfs Simon Baker voor die rol gezien :(
    Ik vind hem echt geen Christian Grey. Hetzelfde met die dochter van Griffith... Ook geen Ana. Daarvoor had ik liever Alexis Bleidel o.i.d. gezien... Hmpf. Nouja, afwachten dan maar...;)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik snap overigens niet waarom veel vrouwen matt bomer graag in die rol zien...Wetende dat hij zo homo is als wat kan ik hem niet meer in een heteroseksuele rol zien waarin hij een vrouw te grazen neemt.Niet geloofwaardig.

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Huh, nah wat gek, in mijn fantasie zag ie er toch echt heel anders uit! leuker enzo :D :p

14. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hmmm, er is blijkbaar meer onvrede: FOK!mobile / '50 Shades'-fans boos om casting.

Het maakt mij niet uit dat Matt Bomer homoseksueel is, want ik vond hem gewoon geschikt voor de rol. En dan bedoel ik vooral qua uiterlijk... Je komt wel het e.e.a. te weten over het uiterlijk van Christian en daar past de acteur die ze er nu voor hebben gekozen imho niet bij.

Deel Deze Pagina