Ik wil vanavond een zielige film kijken, maar ben zelf een beetje inspiratieloos. Bij welke film waren jullie echt ontroerd of stroomde de tranen over je wangen?
If only, The Time Traveler's Wife, Remember Me. Bij alle drie heb ik het niet droog gehouden, laat je even weten welke het wordt en wat het resultaat was ?
Ps i love you echt elke keer als ik hem zie nog steeds hihi En Pay it forward, komt een vrouw bij de dokter er de gelukkige huisvrouw 😳
Oeh, inderdaad, nu we het toch over onze trouwe viervoeters hebben: Hachi: A Dog's Tale , blubberen geblazen, moest echt bijkomen van deze film .
PS I love you! En nog heel veel films meer, waaronder ook tekenfilms zoals Happy feet... Het feit dat die pinguin verstoten wordt omdat hij anders is dan de rest gets me every time
Ga nu ps i love you kijken . Maar blijf maar komen met de tips, ik vind dit soort films heerlijk om te kijken.
The Green Mile Spirit Stallion of the cimmaron (tekenfilm, liedjes van Brian Adams trokken de tranen nog meer) Ben, ik blijf janken aan het einde.
Geen, ik huil niet zo snel tijdens een film. Maar mijn man moest laatst wel huilen bij de film Hachi.
Extremely Loud & Incredibly Close vrienden van me hadden hem gezien en vertelde gehuild te hebben. Tot 3 kwart van de film dacht ik, mja ik hoef niet echt te huilen...en ineens gingen mijn sluizen open
Sowieso bij: The notebook Hachi En bij nog veel meer films waar ik nu even niet op kan komen. Ik huil snel