Ineens "dronken"lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Gisteren en eergisteren is ons dochtertje van 14 maanden een beetje ziek geweest (koorts 39, en beetje snotteren en gewooon niet lekker in dr velletje). Maar nu loopt ze sindsdien een beetje alsof ze een borreltje op heeft:(...ze wankelt een beetje...terwijl ze al goed los loopt en rent:)
    Klinkt dit bij iemand bekend? Zou ze duizelig zijn ofzo? Ze was wel erg moe en hangerig toen ze ziek was , maar dat is ze meestal dan wel...

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik zou er even naar laten kijken, je hebt kans dat ze zich gewoon wat duizelig voelt, ook kan er een oorontsteking op het evenwichtsorgaan drukken, maar je hebt ook 'leuke' andere aandoeningen, waarvan je niet wilt dat je kindje het heeft. Was pas geleden hier op t forum iemand waarvan t kindje volgens mij een bepaalde bacterie had en daarvan was t goed dat er meteen naar gekeken was.
    Ik wil je absoluut niet zomaar bezorgd maken, maar even ernaar laten kijken is wel belangrijk denk ik.

3. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    het dronkemasnloopje kan ook bij een vitaminetekort passen

4. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    ik zal het idd even navragen bij de ha. Maar ws is het gewoon van het ziek zijn. Ik heb zelf ook altijd dat ik wankel ben nadat ik een paar dagen de griep had.

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    bedankt voor jullie reacties; had het nog even afgewacht want in het weekend kan je er toch niet zoveel mee (behalve de hap dan) , maar ze loopt vandaag weer normaal gelukkig...!
    oorontsteking was het denk ik niet; ze had geen tekenen van oorpijn. Ik denk dan toch wat jammetje zegt, gewoon wankel van het ziek zijn...

6. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    fijn dat het weer beter gaat!!!!!

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zou ook van de verkoudheid kunnen zijn.
    Als ik zelf verkouden ben heb ik het ook namelijk...tenminste...dan heb ik wel eens duizelingen.
    Dan zit er (zoals de dokter het vertelde) snot en slijm tegen het evenwichtsorgaan aan te duwen.
    Daardoor kan het best komen nu!

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    fijn dat het weer beter gaat

Deel Deze Pagina