Hahaha leuk, ik span de kroon tot nu toe dan, zo nieuwsgierig als mijn meisje zie je ze niet vaak (gelukkig, want ze heeft het wel overdreven)
Mijn meisje had geen haast om te komen, ingeleid op 42 wkn en 1 dag! Maar ook toen wilde ze niet eruit, uiteindelijk een keizersnede! Eigenwijsje he? hihi
Over maximaal een week of 5 kan ik ook stemmen. Bij Sem moest ik ingeleid worden, want die vond het vééls te leuk in mijn buik. En ik heb zo'n vaag vermoeden dat mijn meisje ook vrij tevreden is, dus ws gaat het weer lang duren.
39.5 door inleiden, ze was het zelf echt nog niet van plan hoor die was echt tot na de 40 weken blijven zitten zegt mijn gevoel.
41 weken. Spontane weeën. 1e 8 cm gingen heel vlot. 1 uur 's nachts 1e wee. 8 uur 's ochtends 8 cm. Om 12 uur nog steeds 8cm. Toen keizersnede gehad. Dus ze wilde wel, maar niet door die 'nauwe tunnel'. Nu is ze nog steeds nogal eigenzinnig.
Zoon bij 40+6, dochter bij 40+2 (volgens de termijn echo dan; beide zijn ze 40 weken en 1 dag na de eerste dag van mijn laatste menstruatie geboren). Ook in het dagelijks leven merk ik nergens aan dat dochter nóg nieuwsgieriger zou zijn dan zoon. Beide zouden Aagje als middlename kunnen hebben...
Mijn kinders zijn bij 38+5 geboren spontaan. Jongen en Meisje kijk maar naar me text onderin. En alle bij spontaan
Ben nog nooit bevallen en nu zwanger van een zoon, MAAR... in het babyspel wat wij hier hebben liggen (quiz) zit ook zo'n vraag. En daar is het antwoord juist dat meisjes een dag LANGER in de bm blijven zitten!
Zoon met 40+3 (ingeleid) Als ze dat niet hadden gedaan, had hij er nog ingezeten. Geen wee of water te bekennen! En bij onze dochter spontaan begonnen met 40+2.
Oudste dochter met 40.3. En dit kleine meisje?? Ik denk na de 40 weken... Of ze moet vandaag nog wel erg snel opschieten