39 + 2! Overigens hebben wij nogal een meidenfamilie. M'n moeder kreeg er drie en allemaal overtijd. M'n zus ook twee en ook overtijd. Ik gok dus idd bakerpraatje.
Mijn bevalling begon nog net aan op de uitgerekende datum , twee dagen na de uitgerekende datum bevallen. Dus mooi op tijd.
Hier twee dochters. De eerste met precies 42 weken, de tweede precies op de uitgerekende datum. Nu zwanger van de derde dochter, en zit op 40 + 3.
Ik ben ingeleid geworden met 39,6 ivm zwangerschapsvergiftiging, en uiteindelijk pas bevallen met 40.1 dmv een keizersnede.. telt dus eigenlijk niet. Als ik niet ingeleid was geworden zat ze er nu nog in.
Dochter met 38 weken, wel ingeleid. Maar ik had al drie centimeter ontsluiting, dus de 40 weken zou ik niet gehaald hebben.
Met 38.4 weken (gestemd op 39 weken) Nu zwanger van een zoon, ben benieuwd of die dan idd later komt! Maar ik hoop het niet, haha
Sorry.... hier kwam dochter met 41+5.... mijn zonen met 40+2 en 39+1..... Ach een ding van meiden weet ik iig wel... ze hebben een eigen wil.. dus als ze vroeg willen komen doen ze dat... hebben ze er geen zin in, laten zij zich ook niet overhalen...
1e met 42 weken keizersnede nr 2 zit nu 40 weken en 4 dagen maar nog geen tekenen van een bevalling hoor
dochter ingeleid met 41+1 nu ? en a.s. donderdag uitgerekend, waarschijnlijk dus na de 40 weken (denk ik) maar kan je dan pas vertellen wat het is (weten het zelf ook niet namelijk
39 weken precies. Ingeleid met infuus, maar had anders ook niet veel langer geduurd: vliezen waren al gebroken en had al 1 cm ontsluiting. Zelf (duidelijk ook een meisje ) ben ik met 37 weken geboren.