met 38 weken ingeleid, maar had al 2 cm ontsluiting vertelden ze 4 dagen eerder. bevalling ging ook erg snel.
Obv mijn cyclus 2 keer op exact 40 weken! Voor de statistieken is het 39+3 en 40+4 omdat de gyn me de eerste keer bij de termijnecho 4 dagen achteruit en bij de tweede 4 dagen vooruit gezet had...
Mijn eerste was een meid en ze is geboren met 42.1 weken. De andere zijn gehaald dus die zijn niet zelf gekomen
Dochter 1: 39+5 Dochter 2: 39+3 Twee meisjes, dus kan niet echt vergelijken, maar wel allebei vroeg. Ik ben zelf trouwens met 38+4 geboren en mijn broertje met exact 42 weken. Terwijl hij dus jonger is. Dus bij ons ging het bakerpraatje wel op!
Ik ben met precies 41 weken ingeleid, toen had ik al 2 cm ontsluiting, weet niet of een inleiding ook telt maar ze kwam iig niet eerder.
Na 39 weken en 5 dagen om precies te zijn. Het kwam als donderslag bij heldere hemel. Ik dacht dat ik over tijd zou lopen. Het was tenslotte de eerste en de meeste zeggen dat die lang blijft zitten.,
2 meiden , de oudste met 41+3 , de jongste ingeleid met precies 41 weken... Beiden dames vonden het dus wel prima. Waren overigens ook bijna even zwaar bij de geboorte scheelde maar 35 gram ofzo (precies die 3 dagen? )
1e zoon op DE datum 2e zoon ingeleid dus eerder 1e meid op DE datum... dus ik kan er niet veel over zeggen haha....