Ik kreeg altijd te horen: Het word vast een meisje omdat je zo lang overtijd bent, die moeten zich namelijk mooi maken! Zoon: 40.1 bevallen Dochter: 41.4
mijn meisje is netjes op DE DATUM geboren..... mijn 1e zoon is geboren op DE DATUM mijn 2e zoon hebben ze gehaald met 38 weken dus waneer die was gekomen weet k niet. Ik weet alleen dat hij nog wel even had kunnen blijven zitten want hij was nog niet echt af haha..... 2 kids op DE DATUM gekregen wel bijzonder haha......Dus ja of meisjes later of vroeger komen kan ik niet over mee praten....wie weet bij een volgende zwangerschap?
Bij de eerste ben ik met 41+5 ingeleid. Nu zwanger van de tweede. Wordt dus in ieder geval na de 39 weken.
1ste dochter 39,2 weken 2de dochter 39,6 weken 3de dochter 40.5 weken. Ze bleven hier steeds langer zitten.
Mijn dame is uiteindelijk 2 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Het hadden er 5 kunnen zijn ivm gebroken vliezen, maar de weeën kwamen niet op gang. Ik zou 's ochtends na 72 uur worden ingeleid, maar een paar uur daarvoor zijn de weeën toch nog zelf op gang gekomen
Mijn oudste is een dochter, die kwam met 39+2 Mijn middelste een zoon die kwam met 38+2 En de benjamin, wederom een zoon, neemt het er nog van.... nu inmiddels 39+1 Dus ik mijn geval, een mega bakerpraatje, hahaha
Mijn oma zegt juist dat jongens eerder komen en meisjes laatkomers zijn hihi! Ik ben met 38.2 weken bevallen, maar ik ben ingeleid. Volgens de vk had ze anders nog wel even lekker in mijn buik gezeten, gezien het feit dat er nog niets verstreken of verweekt was. Mijn zus haar dochter kwam met 41.2 weken.
40+1, één dag na de uitgerekende datum . S'avonds op de uitrekende datum is de vk nog laat langs gekomen omdat ik dacht dat mn vliezen waren gebroken. Bleek niet zo te zijn en alles zat echt nog pot dicht, niet verweekt niks niet. Toch begonnen de weeën de volgende morgen om 7u waarnaar onze dochter om 11.45 is geboren.
Hier 2 weken geleden met 41+2 bevallen van mijn eerste kindje een dochtertje. Iedereen zei is vast een jongen, waarom weet ik niet meer.........dementie is nog volop aanwezig hier!!!
Bij mij oudste zoon met precies 39 weken Middelste zoon met 39 weken en 4 dagen Dochter ook met 39 weken en 4 dagen