Met 36.6 wilde ze al komen maar na 24 uur weeen en 3cm ontsluiting krabbelde ze terug en wilde ze toch niet meer Uiteindelijk met 37.6 ingeleid en met 38 weken precies (om 0:30) geboren..
Onze dochter is geboren met 41+3 en de bevalling is ingeleid want ze had het anders nog wel met gemak tot de 42 volgehouden...
Geen van mijn bevallingen zijn spontaan begonnen, dus je hebt er niet veel aan, maar mijn dochtertje is met 38+2 wk geboren. (Oudste zoon: 40+1, 2e zoon: 39+3, 3e zoon: 39 +1)
mijn zoon was er met 41 weken dochter is tot 42 weken blijven zitten (en 1 dag voordat ik ingeleid zou worden kwam ze spontaan)
onze zoon is met een ks gehaald met 39+2. Onze dochter bleef maar zitten een aangezien ze niet zelf wou komen hebben ze haar gehaald met 40+6. (langer wachten was geen optie meer ze werd te groot en te zwaar)
zoon 42+1 half ingeleid. Vliezen braken in de nacht van zondag op maandag, maandag zou ik ingeleid worden, inleiding doorgepakt omdat het niet snel genoeg ging. dochter 41+3 door de bevalling van mijn zoontje en zijn grootte zouden ze niet wachten maar inleiden met 41 weken. Op de dag dat ik 41 weken was afspraak in het zkh maar kon niet ingeleid worden omdat ze nog te hoog lag. gestript, dag erna weer gestript en met 41+2 terug komen, ingeleid met veter, 41+3 vliezen gebroken en bevallen. Als we gewacht hadden was ze niet eerder geboren dan mijn zoontje. vaak zeggen ze ook als de eerste te laat is dat de tweede dan vaak ook te laat komt. dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. waarschijnlijk heb ik gewoon langere draagtijd. als er een volgende komt wachten ze overigens niet tot na de 40 weken dus zal weer inleiding of ks worden.