Overal vind je nu van die zwempakjes met korte mouwen en korte pijpjes, die de UV-straling tegen houden. Hebben jullie ervaring met zo'n pakje? Het lijkt me wel handig, zo kunnen ze toch iets langer in het zwembad spelen enzo. Maar aan de andere kant lijkt het ook wel heel warm. Alvast bedankt voor de reacties.
hoi, wij hebben dit pakje beide vakanties naar curacao gebruikt en vinden het heel goed! Ik heb ze besteld bij de 0-24maanden website met lange mouwen en broekje. Maar het is heel dun en zeker niet te warm. Ik kan het je echt aanraden, zeker als je naar een zonbestemming gaat en op het strand wil zitten. Luca zit soms bijna een uur in het zwembad en is nog nooit verbrand.
Hoi wij hadden er 1 besteld toen Teun 20 mnd was en we naar griekenland gingen in september. was er 1 met korte mouwen en korte pijpjes, ging perfect als hij hem uit had zag je precies waar hij nog zat want daar was hij niet bruin geworden nu ook weer mee naar turkije ( eind april), ook prima gegaan..ja hij paste hem nog steeds, alleen nu weinig aangehad omdat hij niet vooruit kwam op de glijbaan en met zijn zwembroekje wel...dus mss dat ik nog alleen een shirt ga bestellen. het pakje was zeker geen slechte aankoop....
ik had hem gewoon van de Etos, maar ook in griekenland gebruikt toen ze 11 maanden en heb dezelfde (goede) ervaringen Dit jaar dus toch maar een maatje groter gehaald - ook al gaan we nu niet op vakantie, maar gewoon voor bij het badje. Ik vond het wel een prettig idee als ik iets miste met smeren, dat dat pakje dan nog veel tegenhield.
Hoi, Ze hadden ze laatst bij Bart Smit voor ± 7,95. Misschien nu ook nog wel. Ze hadden een jongens- en meisjesvariant.
Hey hey wij gaan als onze dochter 13 maanden is naar curacau, en soms word deze mama snachts wakker met tranen in de ogen en vraag me dan af waar ik aan begonnen ben,....stom he?...maar neemt niet weg dat we er echt zin in hebben en ook in de uitdaging met zo'n kleintje,..maar heb je misschien nog wat tips voor me die ik kan gebruiken? Alles zou geweldig zijn wat je voor me hebt, iedereen doet eigenlijk alleen maar negatief tegen ons! Alvast bedankt en sorry dat ik zo stoor in jullie berichten!! Liefs mama pink
Zeker een aanrader zo'n zwempak. Zelf voor onze dochter van toen 10 maanden gekocht, toen we zomers naar Egypte gingen. Dochterlief heeft het heerlijk gehad: uit bed, ontbijten met pannekoekje of broodje, flesje en op naar het strand (7.30 lagen we er als eerste haha). Paar uurtjes spelen in haar pakje en zo'n petje met klep en langere achterkant (ook een aanrader! verbrand nekje niet), nog wat eten en een lange middagtuk doen. Om vervolgens het riedeltje weer te herhalen. Wij hadden een super babyfoon mee, zodat ze lekker op de kamer kon slapen en wij op het strand konden liggen. Bereik was vele malen groter als de normale babyfoons, en zo heerlijk kunnen ontspannen. Hoorde we iemand wakker worden slippers aan en naar de kamer. (Maar dat is natuurlijk net wat je wilt, kan me ook voorstellen dat je je kindje liever niet alleen laat). Laatste puntje wat ik nog aan wil halen is dat je niet te veel luiers en potjes voeding moet meenemen (tenzij je speciale luiers en/of voeding geeft), maar over het algemeen zijn er gewoon luiers en potjes babyvoeding te koop. (Zo heb je geen hele koffer vol met pakken luiers ) Wij kregen trouwens ook veel negatieve reacties, maar hebben ontzettend genoten! Dus laat je niet van de wijs brengen door anderen.. Gr. Nina
Klinkt goed! Ik ga morgen gelijk zo'n UV-pakje halen. Toch een prettig idee, dat ze dan beter beschermt is.
Ja wij zien ook op vakantie geweest en vinden de UV zwempakjes geweldig. Het is gemaakt van lycra en bewerkt met een stof die tot +50UPF UV straling tegenhoud. Wij hadden deze gekocht via www.uvzwemkleding.com . We hadden geen dure zonnebrandcreme meer nodig. Een aanrader.
Oh da't lijkt me een goed plan voor op vakantie (over anderhalve week naar Portugal). Ik zal er ook maar gauw eentje gaan scoren voor Juul! Hebben ze die van Etos ook in kleinere maatjes? Julie heeft nu kledingmaat 74 en is vrij smalletjes.
@ Miffy77, ik heb voor mijn dochter een uv-shirtje met lange mouwen gekocht bij H&M, maat 74-80. Mijn dochter draagt ook maat 74 en is vrij smal. Het shirtje is nog redelijk ruim, maar niet zo dat ze er last van heeft.