Voor de mama's die geen pampers gebruiken

Discussie in 'Verzorging' gestart door wennepen, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb de kruitvat luiers gekocht gister. Wel de oude verpakking, over de nieuwe schijnt niemand hier echt positief te zijn dus die heb ik maar niet genomen. Ben benieuwd zodra de laatste paar pampers op zijn moet me knul er aan geloven.

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier sinds geboorte alleen pampers gehad (1x kruidvat maar die vond ik te stug). Nu sinds een tijdje over op de active fit en die stinken snel en voelen vochtig aan, baby dry vond ik ook al snel stinken maar ja, geen uitslag en nooit doorlekken daarom toch blijven gebruiken. Heb hier even wat doorgelezen en ga straks bij de aldi een pak luiers halen.
    Ben benieuwd!!

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    We hebben al vanalles geprobeerd, wij vinden de luiers van c1000 en aldi goed. Mede gezien de prijs/kwaliteitsverhouding.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou dames, ik heb het eerste pak aldi-luiers aangeschaft. Viel al achterover van de prijs, ze kosten de HELFT van pampers!! Thuis uiteraard meteen opengemaakt en ze zijn nog hartstikke soepel ook! Ga ze morgen gelijk proberen want ben stiknieuwsgierig (en zal balen als ze goed bevallen want heb nog zeker 7 pakken pampers in huis, met dank aan de makro mega-pakken-aanbiedingen!).

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik zeg topic: te koop aangeboden! ;)

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Haha ja :D
    Heb je interesse?! Want die aldi-luiers hebben de eerste dag een dikke 10 gehaald!!
    En het zijn geen 7 pakken maar 11... ;):x

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik gebruik pampers maar die stinken inderdaad erg ja, dus tegenwoordig gebruik ik ook bumblies en huggies. ze zijn misschien wel wat stugger maar het stinkt niet, etos merk gaat ook nog wel.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik gebruik nu al 20 maand de C1000 luiers. Die bevallen ons prima. Lars blijft droog en ze de luiers stinken niet als ze vol plas zitten.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb nu die van de Kruitvat geprobeerd en op zich zijn ze goed, had alleen vandaag dat de poep een beetje buiten de luier zat en ze zijn best wel een beetje stug. Maar ik kijk het nog even aan. Ze stinken in elk geval niet zo walgelijk als die van pampers.

10. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Poep buiten de pamper heb je volgens mij met iedere luier (zo lang je kind geen harde ontlasting heeft).
    Mijn zoontje heeft bijna dagelijks poep aan zijn romper (bij de binnenkant van zijn been). Als ik hem met een poepluier even heb laten zitten is het raak.
    Heb altijd pampers gebruikt toen was het al zo en sinds deze week c1000 luiers en ook daarbij poep aan zijn romper.

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    van de kraam heb ik geleerd dat je hem bij de beentjes moet controleren dat de vlapjes naar buiten zitten. Maar dunne poep geeft vieze rompertje

12. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik heb de flapjes altijd naar buiten (kan natuurlijk een keer vergeten), maar mijn zoontje van 15 maanden heeft vooral de laatste tijd ongeveer dagelijks vieze rompertjes.

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier altijd kruidvat gebruikt, al 2,5 jaar en voor thijs ook kruidvat. doorlekken is bij sophie op 1 hand te tellen in die 2,5 jaar.

heb weleens lidl luiers gehad, van de 3 luiers was sophie bij 2 doorgelekt. geen lidl hier meer dus.

14. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Beetje saai maar hier ook Aldi. Met drie kleintjes wel zo voordelig. En bevallen uitstekend! Zijn lekker zacht, dun en soepel. Voor ons geen dure pampers meer.
    Gr. Dolfijn

15. Nadat ik dit topic heb gelezen heb ik ook maar eens aldi luiers gehaald. Ze bevallen super!!
    Ik vind ze net zo fijn als pampers en het scheelt heel veel geld. Zeker straks met 2 kids in de luiers.

Bedankt voor de tip :D

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Die mensen van de Aldi zullen wel denken: Wat een run ineens op de luiers, hoe zou dat komen????;):D

17. haha ja indd. Sommige maten waren hier ook uitverkocht :)

18. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    k denk dat ik morgen ook maar een pak van de aldi ga halen.

IK heb niet echt een vast merk wat betreft luiers maar 2 merken komenhier niet meer in en dat zijn de pampers (stinken en lekken door) en die van de etos. Maatje 1 en 2 heb ik van pampers gebruikt maar vond ze echt heeeel erg stinken.

Over de c1000 luiers ben ik vanaf maatje 3 tevreden soepel en stinken niet heel erg. Heb nu van de albert heijn en bumblies en deze bevallen ook uitermate goed. Alhoewel ik die van de albert heijn vrij stug vind en moeilijk om tedoen zijn maar dat ligt vast aan jayden die veel beweegt haha...

maar Aldi luiers ga ik zeker proberen. Twijfelde vorige week al of ik ze moest nemen ja of nee.... ik laat mijn ervaring hier weten.

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Altijd Kruidvat...heb weleens Pampers gehad maar vind het geen fijne luiers en het stinkt inderdaad.

Heb nog nooit problemen gehad met pluisjes bij de Kruidvatluiers!

20. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Heb pas een negatieve reactie geplaatst over c1000 luiers.
    Heb altijd Pampers gebruikt (zoon nu ruim 15 maanden) en vorige week c1000 luiers geprobeerd. Eerste dag was hij enorm nat, wat me bij pampers overdag nooit is voorgekomen. Dus negatieve reactie geplaatst.
    Inmiddels de c1000 luiers nog een week gebruikt (moet ze toch op maken) en geen problemen weer gehad. Nu dus wel tevreden.
    Moet wel zeggen dat ik 's nachts nog wel pampers gebruikt en hem overdag iets vaker verschoon (hij drinkt erg veel, en 2 volle bekers in een pamper is geen probleem, maar durf ik nu niet aan).

Deel Deze Pagina