Voor de mama's die geen pampers gebruiken

Discussie in 'Verzorging' gestart door wennepen, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja zal binnenkort eens kijken bij de Lidl. Eerst deze nog maar even op maken en dan stap ik maar weer over.
    Wat een gedoe zeg met die luiers...;)

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Lidl bevalt hier ook heel goed. Net iets stugger als Aldi, maar ook erg fijn in gebruik.

3. Tink

Tink Niet meer actief

Ja, hier ook dik tevreden over Lidl luiers. Die stretch randjes zijn perfect, ik heb zelden of nooit dat een luier doorgelekt is.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Die gebruiken wij sinds kort ook voor Milan.

En ik heb nu wat wasbare luiertjes onderweg, eigenlijk voor de nieuwe baby, maar omdat ze one-size zijn, wil ik ze ook eens bij Milan gaan proberen. Als dat bevalt, stappen we (in ieder geval voor overdag) helemaal over op wasbaar.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ben begonnen met Kruidvat Prematuur, echt super.

toen over op maat 1 kruidvat, echt een RAMP, ze lekt elke keer door en als ze geplast had stonk ze gewoon naar oud plas, terwijl ze toch elke 2 uur een schone kont krijgt.

Toen bumblies geprobeert maar daar kreeg ze open kontje van.
    Toen Libero (trekpleister) die zijn opzich top, maar bij elk 'hardrandje' wat je aan je vinger(nagel riem) heb blijft de luier hangen.

En we zijn toch maar over gegaan op pampers, en die bevallen tot nu toe top. Ook mede doordat ze zo lekker dun zijn..

6. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    etos luiers.... super gewoon. en echt niet duur.

Deel Deze Pagina