goh even denken de moment dat ze lyana op mijn buik legden begon ik te huilen zo overweldigd was ik ik was enorm blij... ik keek constant naar haar was heel bezorgd enzo toch was ik heeeeeeel onzeker, dacht haar altijd maar pijn te zullen doen als ik haar aankleedde of verschoonde... had ook last van kraamtranen :s eigenlijk raar hoor zo plots beginnen huilen waarvoor geen ander mens op de hele wereld voor zou huilen maar na een week (mss anderhalve week) was het dik in orde een routine tot en met
hmm, als ik dat zo lees denk ik 2 dingen, 1: ik kijk er erg naar uit en 2. ik ben heel erg bang dat ik mijn kindje niet uit handen wil geven aan mensen die haar ook willen vasthouden, zeker de eerste weken, hadden jullie daar ook last van? of had je er geen moeite mee? ik kan me daar nu al druk om maken....
Jeetje dat heb ik dus ook! Nu al de gedachte: blijf van mijn baby af! En dan zie ik vooral mijn schoonmoeder voor me die na de bevalling ineens elke dag voor de deur staat Moet daar echt niet aan denken he.
ja dat is hier dus ook zo, ik heb met mijn man de afspraak gemaakt dat ze 3 keer in de week mogen komen, puur om onze rust te bewaken, we begrijpen dat het in het begin natuurlijk een stormvloed van emoties is, ook voor hun, maar dat opdringerige.......I can't breathe :sick:
hahaha, erg he? maar als het me tegen staat dan wordt het 1 keer in de week hoor, we hebben het "geluk" dat ze veel op vakantie zijn nu ze met pensioen zijn, in mei gaan ze weer en in april beval ik, alleen ze hadden wel gezegd dat ze in de buurt willen recreeren zodat ze nog langs kunnen komen, AAAAAAAAAAAAAAAAH!
Oh ja..vreselijk..hahaha! Ga toch naar Nieuw-Zeeland Soms kan ik er wel tegen maar meestal zit ik knarsetandend te glimlachen.
Bij mij was het een groot drama allereerst had ik een niet te prettig bevalling en was roan een huilbaby, als gevolg van dit alles ben ik in een postnatale depressie beland die 2 jaar duurde en is er dus een heleboel gewoon langs me heen gegaan. Dus ik hoop dat als we een volgend kindje mogen krijgen het dus anders gaat. Maar een advies ga met een huilbaby naar een osteophaat die verricht echt wonderen.