hihi heb al 2x op de ehbo gezeten omdat ik gebeten ben door en chihuahua dus onderschat die monsters ook niet (en dan ook nog dankzij 1 die 3 tanden mist)
Hoi hoi, Ik kan er volledig inkomen ik heb echt een schat van een hond! Een frans bulldogje en hij is onwijs lief voor Tim maar altijd op de verkeerde momenten irritant het is gewoon een fase waar we doorheen moeten. Moet er ook niet aan denken om hem weg te doen maar af en toe kan ik hem wel achter het behang plakken ook al doet hij niet perse wat verkeerd. Ligt echt aan mezelf en ik probeer het los te laten maar irriteer me soms mateloos aan hem hoor. Dan hebben we eindelijk rust omdat Tim loopt te slapen gaat hij uitgebreid z'n poten likken en vieze geluiden maken aaaahhhhh.... maar ja komt vanzelf allemaal goed. Ik zou hem zeker niet wegdoen want het beestje is thuis bij jullie dus ook al ben je nu wat geirriteerder hij is echt niet beter af bij een ander. Nog even over de andere discussie, Ik laat mijn kind nooit alleen bij mijn hond maar ik vertrouw hem volledig... en als tim straks kan lopen dan laat ik ze gerust alleen in de kamer als ik in de keuken ben. Nu heb ik het voordeel dat hij nog niet eens een balletje in zn mond kan nemen laat staan een kind dood kan bijten...en mocht hij wel een keer happen dan bijt hij niet door. Zowieso zou ik niet weten wat we moeten doen om hem aan het bijten te krijgen want het is me tot nog toe niet gelukt. Kortom vind ik het weer onzin dat mensen het onzin vinden dat je je eigen hond niet zou kennen. Tuurlijk kan je een hond nooit voor de volle 100% vertrouwen maar dat kan je niemand en niets. Zowieso vind ik het een leuke foto met de americaanse bulldog en zie ik het probleem er niet zo in wat vele van jullie ervan maken. Maar ja das mijn mening.... Groetjes Kylain
Sorry maar stank voor dank???? Het is een hond hoor en geen mens die je even een bedank bloemetje komt brengen!
Waarschijnlijk is het niet goed overgekomen want ik zeg duidelijk dat ik het hem niet kwalijk kan nemen met redenen. Ik nam aan dat iedereen wel zou snappen dat ik ook bedoelde dat hij het niet snapt omdat hij een hond is!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja daarom ze laten het echt wel weten wanneer ze het zat zijn..nou en dat kan je dan gewoon wel aflezen bij een hond.. Oh ja dat zelf uitdagen haha geweldig
Nou daar krijgt hij de kans niet voor, want ik laat mijn dochter nooit alleen bij mijn hond hond hoor als je dat soms denkt als wij met onze hond op straat lopen..Pakken ze gelijk hun kind of een klein hondje op..of lopen met een boog om ons heen..ze denken gelijk dat hij aggresief is.. Maar het is maar net hoe je z'on diertje opvoed..Je KAN een hond zo agressief maken als je wil..Maar als je gewoon lief voor zo'n dier bent dan worden ze echt niet zo.. Je hoort vaak dat grote honden de kleine hondjes bijten...Nou vindt je het gek zon klein beest onder je te keffen..en daar komt het door..tuurlijk heb agressieve bulldog honden erbij zitten die kleine hondjes aanvallen..maar dat hoeft niet bij elke bulldog te zijn.. sommige mensen zie je gewoon denken nou daar heb je weer zo'n bulldog.. Maar goed einde discussie..!! Ik weet zelf wel beter over mijn eigen hond
juist dat bedoel ik ! ben het volkomen met je eens. word altijd maar op het uiterlijk beoordeeld! hier in de buurt pakt zelf een vrouw der hond op en loopt een heel stuk om...
Ja dat gebeurt hier ook heel vaak.. Maar er is ook een vrouw die doet dat niet met haar kleine terrier.. deed ze bij begin al niet..nou mijn hond en dat kleine honden die spelen gewoon met elkaar..we laten ze altijd los super leuk
hallo wij hebben twee teckels en onze radijsje en komkommer zijn heel erg aanwezig radijsje slaat aan als ze maar wat hoort dan zou je ze achte rhet behang willen plakken komkommer en radijsje lopen de hele dag achter me aan want ze willen graag bij onze zoon van 6 weken kijken soms heb ik ook zoiets van kan je niet ergens even gaan liggen we zijn net uit geweest en ja ik weet dat jullie er ook zijn maar zou ze voor geen goud willen missen en over de andere dicusie ik laat onze komkommer en radisje nooit alleen met onze zoon ook al vertrouw ik ze voor 100% en weet dat ze echt niets doen er kan altijd een situatie ontstaan waardoor ze wel wat doen 10 jaar geleden heeft onze andere hond een collie mijnandere zoon gebeten zonder reden mijn zoon is nu bijna 12 jaar het ging heel goed de hond was niet jaloers en kon heel goed met onze zoon overweg hij was nooit alleen met de hond op een gegeven ogenblik zitten we in de kamer en mijn zoon loopt in de huiskamer lansg de mand onze hond staat op uit zijn mand en bijt mijn zoon midden in zijn gezicht we zijn ons rot geschokken er was geen aanleiding voor onze zoon moets gehecht worden op zijn wang en boven en onder zijn oog de reden waarom onze hond uitviel is nog steeds ee raadsel hij was 100% te vertrouwen en had nog nooit gegromt of lelijk gedaan onze hondjes worden hellemala betrokken bij de keine en mogen hem ook begroeten en mee zijn kamer in dat ze niet jaloers worden maar zal toch ze altijd in de gaten houden want je weet nooit wat ze doen groetjes wolliewobbel
ik ben het ook met je eens hoor. ik ken mijn hond door en door maar de mand is haar plek. ze bijt nooit of weet ik veel watl. maar ik dat dacht ik ook van ons oude beetsje die was 5 jaar oud nooit gebeten en gruwelijk leif en van het aan op het andere moment ik aai haar over haar rug en ze grijpt en bijt door in mijn arm wel zat hechtingen.blijkt mevrouw een tumor te hebben in haar ruggegraat nooit iets aan gemerkt echt helemaal niets. ik heb geen rontgen ogen dat ik in het lichaam kan kijken. een hond is gewoon niet voor de volle 100% te vertrouwen @ts ik kan me er gelukkig niet in vinden ik zou je beestje echt nog niet weg doen daar krijg je spijt van
ik heb het trouwens wel over het algemene het maakt dus niet uit wel ras een chichi of een sint bernard boeit niet. ik vind bullen erg mooi en lief nog steeds ondanks een bijt incident ik zal ze ook niet wijken ik zal geen enkele hond wijken. want hoe zacht aardig ook het kan altijd een labrador(VOORBEELD) kan ook bijten net als een weet ik veel wat
@wolliewobbel Ja klopt ze zijn nooit voor volle 100% te vertrouwen want je weet niet wat er in hun koppes rond gaan, daarom laat ik Chanell ook nooit alleen met de hond.. En als ze wel op de grond in de wipstoel ligt dan hou ik het echt wel in de gaten.. Wat erg wat er met je zoontje is gebeurt zeg!
De hond van een kennis van ons was ook heeel lief en waarschuwde ook altijd van tevoren als hem iets niet beviel , kon ook iedereen in het mandje komen , totdat .... mijn vader iets te dicht bij de mand in de buurt kwam en toen zijn halve wang kwijt was ... 30 hechtingen waren er nodig om een beetje de schade te herstellen , en ` gelukkig ` dat het een volwassen persoon was en geen kindje want dan was de schade een heel stuk groter geweest dus zeg nooit dat jou hond zoiets niet doet en altijd waarschuwt ... on topic , ik heb het ook gehad met de hond van mijn zusje die zolang bij me woonde en dit ging prima totdat ik zwanger werd en uiteindelijk ook Sara kreeg en dat beest ging me ontzettend op mijn zenuwen ook zo´n piepend blaffend beestje die de hele dag om me heen hong pfffff ..... was wel blij dat hij weer naar zijn eigen huisje ging !! dus kan me je gevoel helemaal voorstellen ....
En dan nu een reactie van een mama die wel een van haar twee honden op proef heeft herplaatst. Na wekenlang nadenken en praten hebben we hiervoor gekozen. Cookie is nu een week bij een andere familie. Ze krijgt daar veel meer aandacht dan dat wij haar met twee kindjes (2 en 0 jaar oud) kunnen geven. We deden voorheen altijd allerlei dingen voor de honden: naar het bos, naar het strand, div. cursussen enz. Nu lopen we de dagelijkse rondjes en dat was het dan. De oudste hond is nu 13 en blijft bij ons wonen, maar de jongste van net 7 is dus via de herplaatsing aan een ander gezin gekomen. Ze mag gerust terug hier komen, maar ze verdient veel meer dan dat wij haar kunnen geven. Ook ik ergerde me heel erg aan de haren. Het voelt erg dubbel, dat snap je natuurlijk wel. We hebben de hond toch 7 jaar geleden gekocht om er voor altijd voor te zorgen, maar als het te veel wordt en ik liep best veel te mopperen op haar, dan is ze echt beter af bij een liefdevol gezin dat weer met haar op cursus wil gaan.
Oh brrr... mijn vader heeft een labrador. Echt een goedzak, maar wel een onhandig beest. Ik schijt zo voor die hond met mijn zoontje... Niet omdat ie niet lief is, maar omdat ie zo groot is! ALS hij dan toch een keer anders besluit, kan de schade zo groot zijn... Ik vind het maar niets.
Ja klopt , die kaken zijn gewoon een stuk groter dan bijv. van een maltezer en richten gewoon meer schade aan , de hond die mijn vader beet was een boerboel prachtige beesten maar gewoon ongelooflijk gevaarlijk als ze bijten ... ze hoeven maar gewoon een keertje kortsluiting te krijgen en dan is de schade niet te overzien daarom begrijp ik de opmerkingen hier niet zo goed van sommigen want je kan zoiets gewoon nooit 100% zeker weten .... en ik begrijp dat het allemaal leuk is zo maar ik probeer gewoon te waarschuwen dat het toch altijd wel kan gebeuren ondanks dat ze leuk en lief zijn ...
Wij hebben na de geboorte van onze dochter al met pijn in ons hart de katten naar het asiel gebracht. Dus ik ga onze hond niet weggeven/wegbrengen. Bedenk je dat het voor jou, je kind en de hond een nieuwe situatie is en dat je de hond en het kind moet leren met elkaar om te gaan. Daar moet je dus echt energie in steken, dat gaat niet vanzelf. Misschien dat je wat minder ergenissen hebt als je je bedenkt dat het voor de hond ook allemaal nieuw is en ook graag wat aandacht wil..... Ik begrijp je gevoel wel, honden kunnen raar reageren, maar ik zou hem niet meteen weg doen. Wie weet als je kindje wat ouder is en ze samen kunnen spelen, en de hond dus weer meer aandacht krijgt, dat het beter gaat.
Heb er eigenlijk geen problemen mee. Wij hebben er zelfs nog een hond bij genomen.We hebben een labrador en een jack russel dus niet bepaald de rustigste de jack dan. Hou ook heel veel van de hondjes en betrek ze overal bij. Zou ze voor geen goud kunnen missen. En Jayden speelt veel met de hondjes echt zo leuk.En lekker met ze knuffen eno. Hij mist ze ook echt als we op vakantie zijn enzo.
bengel is een ontzettend lieve hond. Ze blaft niet, kunnen beagles niet echt. Ze is super lief voor Finn, die haar al op de rug hardhandig 'aait' enz enz. Hetis meer dat bengel zelf zo onrustig is. Ze kan echt soms ijsberen. "vroeger' werkte ik 5 dagen en nu 3, dus ben ook meer bij bengel, misschien dat ik het daarom minder verdraag. Dit weekend was het weer helemaal top, lekker gewandeld met haar en met Finn. Ze krijgt wel wat minder beweging, maar tot nu toe is tuindeur nog open elke dag, en staat ze bij de konijntjes, of loert ze door de schutting naar de cavia van de buren die losloopt in de tuin. ze vermaakt zich wel hoor. Ik moest gisteren denken aan stel dat ik haar weg zou doen. Meteen tranen die opkomen hoor, dat ik dat vertrouwde koppie de deur uit zou moeten doen. Ik doe het niet..ze blijft gewoon bij ons....voor nu dan...je weet nooit in de toekomst.
Oh meid volgens mij zijn die gevoelens heel normaal hoor (tenminste voor mij dan wel ) Hier ook trotse eigenaren van een 13 jarige jack russel. Hij is heel lief voor Kylian en Kinley, ligt bij mij als ik Kinley de fles geef. Is helemaal gek op Kylian omdat die hem altijd het voer geeft. Maar hij kan zo ijsberen dat je er helemaal gek van wordt, of dan die snottebellen die hij overal neer niest (ja mijn hond heeft een chronische verkoudheid), mijn hele kleed is er al door naar de filistijnen. Of als hij naar buiten wil, net als ik even ben gaan zitten na een vermoeiende dag. Of als hij net besluit te blaffen als Kinley eindelijk een soort van slaapt na haar krampjes. Dan denk ik ook wel eens van ventje ik heb geen zin meer in je (ja heb het schaamrood op mijn wangen staan). Maar als hij dan weer lekker in zijn mandje kruipt en zijn deken over zich heen worsteld dan smelt ik helemaal weer voor dat grijze koppie met die dove oren. Moet wel zeggen dat hij sinds hij doof is niet meer zo heel veel blaft omdat hij niet meer in de gaten heeft dat er mensen aan de deur zijn, de postbode er is en hij hoort zichzelf ook niet meer Groetjes Anita