Film Frozen leuk voor een bijna 5 jarige?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door vruchtje24, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Benieuwd of er al mensen naar de film Frozen zijn geweest en mij kunnen vertellen of het een leuke film is en of het ook voor kids is van 4,5 á 5 jaar?

Groetjes Vruchtje

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Ja vandaag geweest en was zeker al leuk voor die leeftijd, quinten vond het prachtig

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Ja!! Mijn dochtertje is zondag heen geweest en hij is echt leuk

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ilana is geweest met haar klas, ze vond het geweldig!

5. adi

adi Niet meer actief

Wij zijn vandaag geweest met 3 kids van bijna 4,5 en ze vonden het geweldig! De film duurt wel lang voor een kinderfilm (ruim 1,5 uur), maar wij hebben echte filmliefhebbers, dus ging het prima.

Oh, papa en mama vonden het ook een mooie film!

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Bewust een bioscoop uitgezicht met pauze tussendoor dan lijkt de tijd sneller te gaan ;). En tussendoor een plaspauze is ook niet verkeerd :D.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ga morgen vroeg met dochter 6 en zoon van 4,5 :). Ben van de zo er geweest toen ze 5 en 3 waren. Ging prima

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Die van mijn liggen helemaal Kromvan het lachen met de trailer waarbij de neus van de sneeuwpop in zijn hoofd wordt gedrukt en er nog maar een klein neusje overblijft :)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Op basis van de trailers en eergisteravond "get frozen" over hoe de film gemaakt is, twijfelde ik, maar het kan dus goed? Dan misschien volgende week even heen met onze 5-jarige... wil 'm zelf namelijk ook erg graag zien :D

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij zijn gister geweest, hij was superleuk!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hij was echt leuk en de kindjes hebben het zeer goed gedaan. Zelfs de jongste van 4

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wij zijn vanmiddag geweest. Mijn zoon vond hem leuk, maar ook echt eng en te spannend. In het begin moest hij huilen. hij vond het zielig. Hij zat snel bij me op schoot.
    Hij is wel een erg gevoelig mannetje, als je kind dat ook is zou ik het niet doen!

13. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Hier vond ze het meer leuk dan eng, maar ook wel eng dus, meisje is 4,5. Snapte dat bij sommige stukjes ook wel, ivm hard geluid (nooit zo'n goed combo hier).

14. adi

adi Niet meer actief

Echt? Ik kan me voorstellen dat die sneeuwman eng kan overkomen, maar voor de rest vond ik het juist een heel zachtaardige film..

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja echt, hij is heel gevoelig :).
    Het stukje met de wolven vond hij eng. Het stuk met de sneeuwmonster zat hij achterstevoren op mijn schoot. Het einde vond hij ook spannend.
    En het is absoluut een kinderfilm, maar voor mijn zoon nog wat te spannend.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik hoorde nu van iemand anders ook al dat de stukjes met de wolven en het sneeuwmonster wel echt spannend zijn en aangezien de film ook geadviseerd wordt vanaf 6 jaar, ga ik er met Thirza niet heen toch, die gaat het ook te spannend vinden.
    Bij de smurfen2 hadden we die rating over het hoofd gezien en toen heeft ze bij mijn man op schoot heel hard zitten huilen bij een paar stukjes... :(

Ik ga hopelijk dan de gelegenheid krijgen om zelf te gaan en lekker de engelstalige versie te gaan zien dan :)

17. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Ik ben deze week met mijn zoontje geweest die in april 5 wordt. Hij vond de film heel leuk. Ik zelf ook trouwens... Hij heeft hem ook echt helemaal gekeken. Hij heeft ook wel eens tijdens een film dat hij afgeleid raakt en niet meer naar de film kijkt. Deze keer niet dus, maar hij was ook wel een beetje moe, dus dat scheelt. Voor zover ik weet vond hij hem niet eng...

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ligt echt asn je kindje. Mijn dochter 6 vond sommige stukjes wel zielig en zag ik de tranen in de oogjes staan. Schrikken hebben ze niet gedaan ook de jongste van 4 niet. Ze willen nog een keer

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha ik ben net terug van frozen 3d heb echt gelachen was een super leuk filmpje.

oh ben trouwens met schoonzus geweest

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk om te lezen, onze oudste gaat morgen met een vriendinnetje.

Deel Deze Pagina