miskraam eenzijdige buikpijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Faith84, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi dames,

Zoals vele van jullie al hebben gelezen heb ik dit weekend voor de 3e keer een miskraam gehad. Bedankt voor alle lieve reacties!

Ik heb nog een vraag: sinds zaterdagavond verlies ik veel helderrood bloed als ik op het toilet zit met stolsels en slijm. Heb vooral zaterdagnacht veel krampen gehad (vooral links, maar ook in mijn rug en in het midden van mijn onderbuik). Dit is nu veel minder, maar ik blijft steeds maar aan 1 kant, die linkerkant, scherpe pijn houden. Na die paar topics of bbz word ik daar toch wel ongerust van. Het is niet dat ik dubbel lig van de pijn, maar ik voel het wel. Vanaf het moment van positief testen had ik op diezelfde plek al wat pijn, maar ook niet heel veel dat ik er iets van d8. Ik heb al veel stolsels ed verloren, dus zou haast denken dat alles er nu wel een keertje uit moet zijn.... Kan iemand van jullie mij geruststellen?

2. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Haha niemand wist wat ze met mijn post aanmoesten... ;) :p

Heb straks iig een afspraak bij de vk voor een echo. Ik denk dat alles schoon is. Het bloedverlies is vanmorgen nog heel minimaal en ook de pijn is nu gelukkig eigenlijk weg. De test was nog heel licht positief, dus ik hoop dat we deze maand weer gewoon een mooie cyclus hebben.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goed dat je naar de vk gaat. Hoop dat alles meevalt, maar ik had in eerste instantie ook alleen maar eenzijdig pijn. Later wel de hele buik, maar anders dan pijn bij een mk. Sterkte!

4. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb ook een bbz gehad, maar in eerste instantie wel pijn in mijn hele buik.
    Ik heb eigenlijk nu (een maand verder) juist alleen links nog pijn...
    Ik hoop dat je buikpijn ook snel verdwijnt!

Wat zei de vk vandaag??

5. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    De echo was goed. In zoverre dan: alles was schoon. Helaas dus ook geen wonder dat er toch ergens een kindje zat, maar dat wist ik ook al wel na alles wat er uit gekomen was.

Hier is de buikpijn ook eigenlijk weg. Alleen nog wat steekjes soms aan de linkerkant. Maar dat was normaal zei ze.

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel veel sterkte..

Ik hoop dat je cyclus snel weer op de regel is en je weer zwanger mag raken van een plakbaby!

Deel Deze Pagina