Voor de meiden die willen weten hoe een miskraam er uit ziet...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pinguïns, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Jeetje, wat erg en heel verdrietig voor jullie.. Heel veel sterkte.
    Ik heb ook een MK gehad en heb daar toen niks van gezien. Maar waarschijnlijk was het nog heel klein week of 6, kwam los na 12 weken. Veel kleiner dan jullie mooie kindje. Ik heb de wc doorgetrokken tussendoor (zat 2 uur op de w.c. en het kwam uit alle gaten van mijn lichaam tegelijk) Maar nu ik de foto's van jullie mooie kindje heb gezien, kan ik me er een betere voorstelling bij maken. (Alleen wel extra rot dat ik zo de wc heb doorgespoeld.) Bedankt voor het plaatsten van de foto's.
    Een mooi kindje, wat er zo had mogen zijn..
    Heel veel sterkte!

2. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Vind het ook heel bijzonder om te zien! Maar ook wel heel mooi!
    Wens je veel sterkte met dit verlies.

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Wat een prachtig en compleet kleintje ...

Wat vreselijk dat jullie er al zo vroeg afscheid van hebben moeten nemen!! :(
    Sterkte ...

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bijzonder om te zien.
    Ik heb ook net een miskraam gehad, maar heb 'het weefsel' niet uit elkaar gehaald. Ik denk dat mijn man dat niet op prijs had gesteld.
    Ik heb alleen een foto van een hompje vlees...

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat moedig van jou om de foto's te plaatsen :) En wat een mooi en compleet wezentje is het al hé...
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies!

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo lieve meiden,
    Jeetje wat een hoop reacties zeg, wat lief van jullie!

Ze weten nog niet hoe het komt dat ik dit nu al 2 keer heb moeten mee maken.
    Nu gaan we eventjes een paar maandjes pauze houden en dan gaan we voor onderzoeken naar het Erasmus in Rotterdam.

Ik vond dat ik dit echt met jullie moest delen, want ik was zelf zo ongelofelijk onzeker over hoe en wat er allemaal op me af zou komen en wat ik moest verwachten bij een miskraam.

Ik hoop dat we dit niet nog eens moeten mee maken en wens alle meiden waarbij het ook is gebeurd heel veel sterkte!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Tjonge wat heftig dit! Het is idd echt een klein mensje! Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen!!

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik durfde eigenlijk niet naar de foto's te kijken, maar ze zijn helemaal niet eng....Had niet verwacht zo'n duidelijk klein minimensje te zien.

Heftig hoor... wil je heel veel sterkte wensen....

Dikke knuffel...

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje meis, wat heftig. Heel erg veel sterkte de komende tijd.

Vind de foto's wel heel erg mooi om te zien. Je mag toch ook best wel trots wezen op dit mooie kleine minimensje.

Dikke knuff!

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    meis, wat een heftig verhaal.
    Ik heb zelf ook 2 weken geleden een miskraam gehad.
    Ik vind het heel moedig van je dat je de foto's hier hebt gezet, ik denk zeker dat veel meiden dit ook kunnen gebruiken bij hun verwerking.
    Ook ik vind dat je trots mag wezen op jullie iniemieniemensje.
    Heel veel sterkte voor jullie.

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Wat triest, het was echt al een compleet mensje.
    Dat had ik nooit verwacht met 9 weken.
    Wel erg mooi om te zien, al klinkt dat lullig misschien.
    Dank je wel dat je dit met ons wilde delen en heel veel sterkte!

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wat vreselijk voor jullie :(
    Heel veel sterkte gewenst.

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Helaas heb ik ook zelf 2 keer een mk moeten meemaken, maar heb het kindje nooit gezien. Ik wist wel dat het eruit zag rond die termijn als een klein minimensje maar nooit gedacht dat het er zo mooi en vredig uit kon zien.

Ik vind de foto's heel bijzonder, ik ben blij dat je het met ons wil delen. Meid, veel sterkte met dit verlies...... Ik hoop dat voor jou snel de zon mag schijnen. Dikke knuf voor jou

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    allereerst sterkte met dit enorme verlies!

en wat knap en sterk dat je dit zo hebt durven en kunnen doen
    hele mooie foto's van je beeb en wat compleet al!

liefs

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik hoop ook dat ik met deze foto's andere meiden kan helpen met hun verwerking.
    Het is niet niks om je ukje te verliezen en op die termijn dacht ik al wel 'veilig' te zijn.
    Zo zie je maar, al helemaal af en toch mocht het helaas niet zo zijn :(

Meiden nogmaals bedankt voor jullie super lieve reacties, dit doet me heel erg goed!

16. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ilona,

Heel veel sterkte toegewenst met het verlies, dapper van je om foto´s te plaatsen. Ikzelf vond het echt interessant om te kijken hoe het kindje eruit ziet bij 8 weken.
    Heb zelf een miskraam gehad afgelopen november. Dacht 8 weken te zijn, eigenlijk wist ik dit wel zeker, volgens de echo was ik 6 weken, ik kreeg een miskraam. Toch heb ik het kindje niet kunnen zien, zag alleen een soort´boontje`. Afgelopen maart was ik nog maar 6 weken zwanger en helaas ging het weer mis.
    We gaan er weer voor, hopelijk is 3 keer scheepsrecht. Dit geldt ook voor jullie.

Groetjes Thessa

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ook ik heb met bewondering je foto's bekeken. Bedankt dat je ze hebt laten zien.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie verlies!
    Groeten Leonieke

18. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik heb je foto's ook bekeken! Zit ook met tranen in mijn ogen! Veel sterkte met dit verlies! Wat een ontzettend mooi kindje!

19. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

suus: bedankt! doet me wel goed dat je dat zegt.. misschien is hij van ons er ook wel zo uitgekomen.. jammer genoeg weet ik het geslacht niet, had ik best willen weten, maar aan de andere kant misschien ook wel extra pijnlijk

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik heb nooit geweten dat je al zo'n gaaf kindje kunt zien bij een miskraam. Mooie foto's en ik wil je heel veel sterkte wensen!

Deel Deze Pagina