Jeetje meis, wat verdrietig dat je je kindje hebt verloren. En zoals je laat zien, ook al is het zo klein, het is toch jou kindje en het is al een heel mensje. Ik was altijd al wel benieuwd hoe het eruit zou zien, maar om er naar te googlen vond ik een beetje cru. Ik vind het dus echt heel bewonderenswaardig dat je deze foto´s hebt geplaatst, want ik ben vast niet de enige ´nieuwsgierige´. Heel heftig, maar ook heel mooi! knap van je hoor. Nogmaals sterkte met het verwerken van dit verlies.
Fijn dat je de foto's laat zien. Mooi is het, hè... zo'n klein kindje al helemaal af. Ik was ook zwanger, iets korter dan jij maar ik had op de 14-4 een miskraam.. Heel veel liefs!
Zo,wat een mooie foto's hee! Ik heb deze maand ook een miskraam gehad alleen (gelukkig) al met 5 weekjes. Ik hoop dat we allebei snel weer zwanger zijn van een plakbeeb!
Wat bijzonder om die foto's te zien en wat fijn dat je dat wilt delen hier. Wat ontzettend verdrietig, het was echt al een minimensje...... Zelf heb ik een miskraam gehad in de 7e week en heb het eigenlijk ook per ongeluk zeg maar opgevangen op een toiletpapiertje. Het was eigenlijk een soortje boontje zeg maar dus nog kleiner als dat van jou en zonder handjes en voetjes. Ik heb er eigenlijk spijt van geen foto's te hebben gemaakt....... Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies.
wat een prachtige foto's, dank dat je ze voor ons hebt neergezet, respect! Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk blijft de volgende been welplakken. liefs miek
Sterkte Ilona,ik weet precies hoe je je voelt. Ik begon met 6 weken te vloeien maar hartje klopte nog wel,alles zag er goed uit. Toen ik een week later terug kwam klopte er geen hartje meer. Moet nu een week wachten of het vruchtje vanzelf loskomt. Ik vloei nog steeds licht en het duurt me eigenlijk te lang. Ik heb je foto bekeken van het vruchtje,mooi om te zien. Weet ik wat ik evt kan verwachten,bedankt!
echt respect en het is helemaal niet eng om het te zien t is super mooi!! dat het dan met 9 weken er zo mooi uitziet.........
heel veel sterkte met jullie verlies. ik vind het bijzonder knap dat je dit met ons wil en kan delen. hopelijk zal jullie kinderwens snel in vervulling mogen gaan. en dat jullie 2 vlindertjes over hem of haar mogen waken.
Wat erg Ilona! Sterkte!! En wat knap dat je foto's hebt gemaakt. Ik vroeg me laatst nog af hoe dat eruit ziet, maar het is echt een mensje. Pfff, nogmaals heel veel sterkte.
Hey meis wat onwijs indrukwekkend! Heel bijzonder en stoer dat je dit met ons wilde delen! Als ik alle berichten zo lees schrik ik toch wel, wat zijn er hier veel die al eens een mk hebben gehad. Ik verlies sinds 2 dagen steeds hele kleine beetjes bloed. Gister krampen, nu niet meer gelukkig. Toch wel spannend nog hoor. Net wel weer een beetje bruinigheid in mn broekje. Rest van de dag was ik schoon... Afwachten dus maar.. Jullie onwijs veel sterkte! Ik hoop dat je hierna een druifje zult krijgen dat wel blijft zitten! Ik duim voor je! Liefs
Ik vind het zo knap van je dat je hier op deze manier zo mooi mee om kan gaan. Ik heb nooit geweten dat een baby van 9 weken zwangerschap er al zo mooi en schoon uit zag. Ik wens jou heel veel sterkte en hoop echt voor je dat het de volgende keer wel goed gaat. Veel liefs Fluffi
hai hai!! Wat goed van je dat je deze foto's geplaatst hebt!! ik durfde niet te kijken, maar toch gedaan en blij dat ik het gedaan heb... Vanavond een echo gehad en morgen 11 weken maar ons kindje leeft niet meer,....met 7 weken en 3 dagen hebben we het hartje nog gezien, maar helaas nu is het ermee gestopt,... Nog een vraagje,...Heb je dit zelf zo onderzocht/nagekeken? of in het ziekenhuis gebeurt... Mijn verloskundige zei dat ik het niet hoef te bewaren, maar ik wil het toch een soort van zien/weten wat er mis gegaan kan zijn,...durf het alleen zelf niet te bekijken als het eruit komt,... Moet nog afgebroken worden door mijn lichaam,.... sterkte meis!! kus
Hoi meid, ik heb de vk laten komen om het te laten bekijken. Ik moet zeggen dat het voor mijn verwerking heel fijn is om die kleine te hebben gezien. Nu een week verder bekijk ik af en toe de foto's van de mk en dan besef ik des te meer hoe bijzonder het allemaal is. Heel veel sterkte met de mk, laat het gewoon over je heen komen en geef het de tijd..
Dank je wel voor je snelle reactie.... Onze verloskundige zei dat ik het niet hoef te bewaren en toch wil ik dat,...ik wil ook dat zij het even bekijken en dat ik het zelf ook kan zien, maar ik durf het zelf natuurlijk niet te gaan ontleden.... Over 1,5 week gaan wij op vakantie met de hele famillie, dus hoop dat het dan achter de rug is, zeker omdat we naar een verder land gaan en dat het wel fijn is als ik hier nog geholpen kan worden.... jij ook sterkte meis!!! dikke knuf!
Konden ze trouwens al zien dat het een jongetje was joh....?? Jeetje, ik wil dit ook weten zeg... ik bel als het gebeurt is echt de verloskundige en wil dat ook weten allemaal...en gewoon zien om het af te sluiten denk ik.....
Je kunt gewoon de vk bellen hoor, je moet aangeven dat je het wilt zien, want echt, ik dacht ook dat ik het eng zou vinden, maar het tegendeel is waar. Ik vond het juist geruststellend om mijn kindje te kunnen zien. En ja, ze konden het al heel vroeg zien dat het een jongentje was, je ziet duidelijk een flipje zitten
jaa ik wil het ook zien om het af te sluiten en ook wil ik weten wat het is,...gewoon om het een plekje te geven... ik hoop dat ik het zelf verlies 1 dezer dagen want wil gewoon geen curretage,.... meis, ik wens jou nogmaals veel sterkte toe en ik hoop dat ik het een plekje kan geven en het kan zien,..... kuskus
Wat indrukwekkend om te zien! Ik heb nu spijt van mn twee curretages. Ik had het nu graag zelf ook gezien!
Hey meid, Ik wil eerst zeggen dat ik het heel erg vind dat dit is gebeurd ik heb vorig jaar met koningendag te horen gekregen dat ons kindje was gestopt met leven.. het was 9 weken geworden. Ik ben toen een dag later gecuriteerd en ik heb het mee gekregen om te begraven, alleen helaas kon je door de curretage er niks meer uit halen. Ik wou altijd al eens zien hoe zo iets er dan uit zag en nu zie ik het dank zij jou foto's. Ik schrik er wel een beetje van want je ziet gewoon alles zelfs de teentjes. Maar wat mooi! En dan willen andere mensen zeggen het was nog niks.. pff hoe kunnen ze dat zeggen! Ik heb gelukkig wel een echo foto van ons kleintje die staat wel op mijn profiel als je het wilt zien kijk maar. Meid heel veel sterkte en als je, je hard wilt luchten stuur me dan maar een prive krabbel.