Voor de meiden die willen weten hoe een miskraam er uit ziet...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pinguïns, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Heel veel sterkte met het verwerken, het is niet niets.

Zelf een MA gehad al weer eventjes geleden. Je vergeet het nooit. De baby in wording was gestopt met groeien met ongeveer 9 weken. (hartje gestopt) Als ik dan jouw foto's zie, jeetje, dat doet mij wel wat. Ik heb er niets van gezien want ik ben na complicaties (wou het vanzelf laten komen) gecurreteerd.

2. 4days

4days Niet meer actief

Wat een prachtige foto's!

En wat knap van je dat je ze wilt delen! Wij zijn ons zoontje verloren met 16 weken, maar ik durf de foto's niet aan anderen te laten zien. :(

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Cossy, dat hoef je ook niet meid... Iedereen doet wat hem of haar het beste lijkt. Het is een immens groot verdriet en iedereen gaat er anders mee om.

Vind de foto's ook prachtig. Ze hebben me zelfs geholpen. Ik wou dat ik zo'n aandenken had maar spijtig genoeg heb ik een curretage gehad.

Momenteel ben ik terug zwanger maar wel met dreigend miskraam weet niet hoe ik het anders kan noemen. Ik heb bloed verloren maar de streepjes blijven donkerder worden. Ik hoop zo dat ik het geen derde keer moet meemaken!!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik wil de TS veel sterkte wensen en ook bedanken de foto's te delen met ons.

Ik kwam 26 april achter (8w3d) dat ik een MA had. 2 dgn later bevestigd bij de gyn en toen voor pillen gekozen.
    Mijn lichaam had het beeb al opgenomen maar nu weet ik zeker dat ik de vruchtzakje in mijn handen had!

Wat een prachtig mini mens op de foto's kleine teentjes en vingers en alles!

Helaas vloei ik nog maar mijn hcg daalt flink.. ik duim dat we allemaal binnenkort mooi 9mnd zwanger zijn en daarna een heerlijke beeb kunnen vasthouden!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vreselijk dat je dit weer moet doormaken, maar wat een prachtige foto's! zo'n mooi compleet mensje al!
    heel veel sterkte!
    ik heb ook foto's van ons vruchtje... mijn mk kwam door met 9 weken, maar het is een vruchtje van 7 weken...
    voor degene die dat willen, in mn album bij zwangerschap 2, zie je een foto...

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Jeetje meis, wat heftig! Heel veel sterkte!

Ik vind het heel bijzonder dat je de foto's van je kindje in je fotoalbum hebt gezet, het is inderdaad echt al een minimensje! Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag worden en dat je kindje dan bij je blijft.

7. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Heel veel sterkte meis!
    Heb net je foto's bekeken, echt onwerkelijk.. al zo compleet en toch nog zo klein.

Deel Deze Pagina