Voor de meiden die zwanger zijn.... Hadden jullie symptomen in de week naar de nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mama van 2 kids, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden.

Ik mag a.s vrijdag pas testen.
    Het enige wat ik nu heb is af en toe wat pijn in me borsten maar dat is alles!!!! Ik voel me namelijk erg goed. Niet echt buikpijn of zo en ook geen rugpijn.

Hadden jullie al symtomen toen jullie nog niet wisten dat jullie zwanger waren maar het toch zijn.

Groetjes

2. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb nu eigelijk nog steeds weinig tot geen symtonen, zit nu op 6 weken en het enige is dat is slecht slaap en me tepels licht gevoelig zijn voor de rest niet misselijk of andere vreemde dingen ;)

3. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja eindelijk moet ik ook niet zeuren hoor. Ik heb 2 kinderen een zoontje ( is met 38 wk zwangerschap overleden) en een dochter van 13 mnd maar het is en blijft toch spannend en dat komt ook omdat ik heb besloten dat als het deze maand niet lukt ( 1e ronde wel met ovulatie testen) dat ik dan volgendjaar maart pas weer verder ga. dit omdat ik anders in het hoogseizoen uitgerekend ben en dit wil ik niet ivm dat iedereen dan opvakantie is als de kleine jarig is. en dat vindt ik niet zo leuk.

Groetjes

4. lies84

lies84 Lid

30 mei 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee had weinig tot geen symptomen, juist na mijn eisprong bleef het rustig. Het enige wat ik voelde een keer bij een plotse beweging was een felle steek. Misschien dat mijn tepels een klein beetje gevoeliger waren als normaal. Naast dit moet ik vanaf vlak voor nod er 's nachts uit om te plassen maar het is overdag niet extreem veel meer. Begin sept een vroege mk op ruim 4 weken gehad en daar ook weinig voelbaars
    Wel een soort onbestemd gevoel soms en net of er wat zit, een opgeblazen gevoel thv baarmoeder. Toen afgelopen week het bruinverlies uitbleef kreeg ik een vermoeden. Sinds dat ik een positieve test had valt me op meer witverlies te hebben.
    Succes en hopen op een positieve test!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    VOOR NOD en alles na eisprong al
    - hoofdpijn
    - droge mond continue
    - BMM hoog en gesloten
    - Steken in borsten
    - steekjes en krampjes onderin buik
    - veel plassen
    - constipatie en dan weer diarree
    - snel vet haar
    - maagzuur 's nachts
    - snel vol van eten
    - sinds 2 dagen voor nod ineens heel koud...terwijl ik het altijd bloedheet heb...
    - En heel erg dromen!!
    - Humeurig
    - erg donkere aders op mijn borsten.
    - MOE!
    oh en nog 1: pijn in mijn onderrug vanaf een week na ei....

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Nee...hier niet echt kwaaltjes voor NOD, hooguit dat ik me wat raar voelde wat ik niet kon plaatsen

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Kan me nog herrineren inderdaad de super gevoelige borsten!
    Ik dacht dat het zou komen omdat ik ongesteld zou worden (was pas de 1e ronde na stoppen met de pil)
    Maar was dus gewoon zwanger...

Spannend.. succes met wachten ;)

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 6 dagen over tijd ben er 2 dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, maar ben al 2 weken niet echt lekker en vorige week werd ik zo beroerd ineens dat het zweet me aan alle kanten uit brak.
    Nu ben ik nog moe en met vlagen erg misselijk, en de 24/7 een raar gevoel in mijn buik. dus als ik terug ga denken had ik wel degelijk symptomen voor mijn nod alleen dacht ik dat ik een griepje had die niet doorzette.

9. ja hier de laatste 2 keren had ik symptomen voor NOD, heel prikkelbaar en trek in vreemde dingen. denk dat ik beide keren zwanger was van een meisje want bij mijn zoontje had ik het niet.

10. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Hier ook een flinke llijst met symptonen ook al vanaf net na de eisrong

* hoofdpijn
    *vermoeidheid
    * humeurig
    * misselijk
    *geen honger
    *Slecht slapen.
    * Vet haar
    *Zere borsten

11. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Hier ook (nog) helemaal geen klachten!

12. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hetzelfde als Sanne en iets van 4 weken +3 zwanger. Het feit dat ik geen klachten heb maakt mij best onzeker. Ik heb wel wat meer trek dan normaal en ik kom niet aan (HCG doet soms wonderen). Ik lees ook dat er meiden zijn die helemaal geen trek hebben. Wellicht is dat in een later stadium of heeft de een gewoon weinig trek en de ander veel?

13. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik merkte het heel cliché al aan mijn borsten, trekkend gevoel langs de zijkanten en opgezet!
    Daarnaast duizelig, hartkloppingen in mijn ruststand en eigenlijk toch een beetje 'weten':))

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

ik moest even goed denken maar heb ook wel wat :) wel wil ik je even op je hart drukken dat zoals je hier ziet het bij iedereen anders is... :)

voor nod:
    stront verkouden (met 30 graden buiten)
    werk aanval in 2 dagen tijd mijn hele huis schoon gemaakt
    volle overtuiging dat ik ongi zou worden
    soms moe
    stemmings wisselingen
    afscheiding creme kleurig

na nod:
    zelfde als hier boven :)
    uitblijvende ongi natuurlijk

na positieve test:
    zelfde als hierboven maar vanaf een week of 8 misselijk soms...
    en om het uur a 2 uur willen eten...
    meer plassen...
    afscheiding (jemig wist niet dat een vrouw zoveel kon aanmaken)

nou ik denk dat ik het zo wel heb gehad hahaha ...

zo zie je maar bij iedereen is het anders het is allemaal afwachten ik hoop wel voor je dat je gauw een posi test hebt !

wel moet ik er ook even bij zeggen dat ik de meeste klachten allemaal wel kende van mijn aanstormende ongi :)

veel liefs en succes !

p.s: als je nou toch spontaan zwanger zou worden in de maanden dat je het niet hebt gepland wat doe je dan als het ook in het hoogseizoen is....??

15. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Ik moet binnen 8 dagen ongesteld worden en voel me superslecht.
    Pijn in mijn onderbuik, pijnsteken die vanuit men buik naar men borsten gaan. ik heb geen gevoelige borsten.
    als ik iets gegeten heb, heb ik een opgeblazen gevoel.

Ik weet totaal niet of ik zwanger ben of niet en die onzekerheid maakt me GEK...
    Gisten al een test gedaan, maar die was negatief.

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

- misselijk
    - humeurig

maar ik was maar 2 weken zwanger het heeft bij mij niet ingenesteld dus gewoon ongie geworden
    maar dat waren mijn kwaaltjes ;)

17. Chellie1981

Chellie1981 Nieuw lid

18 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit alles zo te lezen en nu begin ik wel heel erg te twijfelen.
    Wij zitten inmiddels in ronde 6. Ik ben vorige week ongesteld geweest, maar 2 dagen heel hevig en toen was het over.
    Sinds vorige week dinsdag ben ik ontzettend misselijk, last van mijn borsten, ik huil om alles, heb continu honger, maar ben daarna weer misselijk. Ook heb ik pijn in mijn linkerlies en heb ik t gevoel dat ik mijn buik niet in kan houden. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn, ook al heb ik mijn ongesteldheid net gehad?
    Ik hoor graag wat jullie er van denken.

Groetjes

18. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi,

Paar dagen voordat ik mocht testen had ik gewoon zo'n trek in hartig. Normaal gesproken houd ik niet echt van hartig, maar het werd bijna een verslaving. Ik moest en zou hartige dingen eten. Dit was eigenlijk voor mij een teken dat het weleens raak kon zijn. Verder had ik geen andere symptomen terwijl ik de rondes ervoor wel elke keer een paar symptomen kon op noemen.

19. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb het nu ook al "goed" te pakken. Het voordeel is wel dat je weet dat het er in ieder geval nog zit...

Ik heb al een paar dagen voor mijn NOD getest, want mijn hond deed nogal raar, heel erg plakkerig en beschermend, toen wisten we al dat het weer "raak" was

Voor mijn NOD had ik:

-Ineens een vette huid, net of ik nachtcréme opgesmeerd had
    -Ineens ontzettend veel puistjes
    -Heel snel vet haar
    -Aandrang tot plassen, net blaasontsteking maar zonder pijn
    -Snel moe

Na NOD

-Moe
    -Pukkels trekken weer weg
    -Huid wordt rustiger
    -een "vol" gevoel, als het zou moeten kan ik de hele dag zonder eten :S
    -Beetje misselijk / weëig gevoel, niet helemaal tof/sloom voelen
    -'s nachts staan m'n borsten op knallen/aders en pijnlijk en 's morgens is het weer weg.
    -Diarree
    -Koud hebben, maar net of het van binnenuit komt....
    -Vergeetachtig, echt niet normaal!

Ben benieuwd wat me nog te wachten staat als het nu al begint hihi

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ha dames,

ik zit nog 1 dag voor nod, het is mijn 1e kindje, en ben al een maand of 10 bezig en op de 1 of andere manier voelde ik nu gewoon dat het raak was, heel stom! en de test bevestigde het ook al op 11dpo (met een uiterst gevoelige test van zwanger&kids!)
    ik heb
    -pijnlijke borsten aan de onderkant (alleen als ik er onder duw, geen zichtbare aders ofzow)
    -constant vanaf mijn eisprong kramp in mijn onderbuik, alsof je ongesteld moet worden

maar verder nog niks! dit hadden ook gewoon ongi klachten kunnen zijn, maar ik voelde gewoon dat dit anders was!
    nu hopen dat het goed blijft gaan..........!

Deel Deze Pagina