He meiden, Bedankt dat jullie dit met ons welen delen! Wat bedoelen jullie met pijnlijke/gevoelige borsten? En hoe ver voor de NOD hadden jullie dat? Ik zit nu 7 dagen voor nod, en als ik naar mijn borsten wijs doen ze al pijn, hahaha, nee het is echt erg.. als ik het licht aanraak dan doet het al pijn.. beide borsten. Is dit normaal, en hadden jullie het ook zo erg voor nod en bleken jullie zwanger te zijn? Alvast bedankt!
Wist 7 dagen voor NOD dat ik zwanger ben. Volgens de verloskundige heb ik mijn ei eerder gehad. Ik wist voor het testen al dat ik zwanger was. Had een paar dagen bij mijn baarmoeder vervelende steekjes en krampjes. Mijn borsten zijn iets gevoeliger. Hele erge rugpijn voornamelijk onderin mijn rug. En moe
Ja, ik merkte een paar dagen voor NOD dat ik me toch erg verdacht anders voelde. Het is mijn tweede zwangerschap en dat gevoel kwam me bekend voor. Omdat we die maand juist 'over hadden geslagen', was ik er niet op ingesteld dat het raak zou kunnen zijn. Ik was onverklaarbaar moe, en had nog voor de test plotseling een afkeer van koffie. Aangezien ik zeer gehecht ben aan mijn dagelijkse bak zwarte drab, wist ik het toen eigenlijk al.