Melk uit de borsten en pijn in de onderbuik, zwanger ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Darlagirl, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik vraag deze vraag namens mijn vriendin ( ze is nog geen lid hier )

Ze heeft momenteel last van melk uit haar borsten en pijn in haar onderbuik. Ze is naar de HA geweest om zeker te weten dat het melk is en niet een ontstoken talgkliertje ofzo, de HA bevestigde dat het melk is en heeft gelijk een test gedaan, echter uit deze test is gekomen dat ze niet zwanger is. Nu heeft ze vandaag gewerkt ( doet schoonmaak werk op een vakantiepark ) en ze heeft ineens last van dr onderbuik, ze geeft echt een soort van banden pijn aan.

Mijn vraag is of iemand dit herkend en wat jullie hier van vinden ??

Ik heb nog nooit gehoord dat een niet zwanger persoon melk kan produceren, ik kan er helemaal naast zitten maar toch..

Zou ze zwanger kunnen zijn ??

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

het kan natuurlijk .......
    maar heb wel ergens iets gelezen over melk en niet zwanger zijn ook maar weet niet meer waar zal het effe proberen opzoeken voor je ;)

3. Darlagirl

ja graag, dankjewel alvast :D

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
  6. Darlagirl

Nee ze is niet gestopt met de pil, wel is ze bij haar vorige strip ongesteld geworden.

ik ga ff het artikel lezen, dankjewel

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik ken iemand die een cyste in de hypofyse had en hierdoor melk afscheide uit de borsten

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Melk kan misschien nog te verklaren zijn. Maar de bandenpijn?

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    bandenpijn en last van je darmen kunnen heel dicht bij elkaar liggen... is gewoon lastig het zou ook spierpijn kunnen zijn dus wil niet altijd wat zegen als je een negative zwangerschaps test heb , zou je na een aantal dagen nog een keer kunnen doen , maar op een geven moment kan het gewoon geen zwangerschap zijn

10. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    ik had ook een te hoog prolactine gehalte en regelmatig "zware" buikpijn. Toen ik med begon te slikken om het prolactine te verlagen, is mn buikpijn ook verdwenen. Dit kan dus wel in verband staan met elkaar.

Ik zou zorgen dat ze een bloedonderzoek krijgt. Dokters nemen dit vaak niet heel serieus, omdat een te hoog prolactinegehalte niet vaak voorkomt. Maar laat haar gewoon op dr punten staan. Ook ik werd afgescheept met het verhaal dat het door de pil kon komen, of teveel stress etc. Maar het kan wel degelijk oorzaken hebben die nader onderzocht moeten worden.

Heb je vragen, dan kan je me een prive berichtje sturen.

Liefs

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook raar als ze wel zwanger zou zijn en dan nu al melk produceert!? Of ben ik nou heel naïef? Kan dat al zo vroeg in je zwangerschap?
    Buikpijn kan natuurlijk ook psychisch zijn. Als je denkt dat je zwanger bent let je (onbewust) veel meer op wat je in je buik voelt.

12. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    melk herken ik als geen ander.. en als je dat ziet, maakt je lichaam automatisch meer klachten die er stiekem niet zijn, omdat melk geassocieerd word met een zwangerschap.

bij mij was de melk afkomstig van een goedaardig gezwel op de hypofyse, een prolactinoom dus. is te behandelen, maar gaan aantal onderzoeken aan vooraf. ik zou je aanraden eens te laten prikken op het prolactinehormoon, dan heb je meteen duidelijkheid.,.

hopelijk voelt ze zich snel beter. xx

Deel Deze Pagina