Ik heb m'n haren tot aan m'n billen, maar ik kan echt niet met losse haren slapen. M'n vriend vindt mijn haren ook vervelend in bed. Dus bij mij altijd een knotje in.
Het maakt mij geen donder uit, maar partner vind los haar mooier staan bij mij (dan wat dan ook) dus ik loop er altijd als een wilde bosjesvrouw bij met lang haar als een dweil om mij heen Je moet mij eens zien bij een windvlaag - net Cousin It van The Adams Family... Mja, een beetje man pleasen mag wel, vind ik. En soms doe ik het vast, maar zodra we richting bed gaan dan doe ik hem wel weer een plezier. Ik ben allang blij dat we een compromis hebben wat betreft het haren borstelen. Als hij wilt dat ik mijn haar dag in, dag uit los laat hangen - dan moet hij soms genoegen nemen dat - wanneer ik een dag niet buiten kom - mijn haar totaal niet geborsteld word omdat ik me net een pluizende ragebol voel als ik er geen anti-klit-repair-antipluis-conditioner-voedings-spul in spuit
Hier vast. Ik rol het op als het ware en dan in een knotje. Als ik dat niet doe heb ik vreselijke klitten. Overdag draag ik het altijd los.
Mijn haar is ongeveer tot 10cm boven mijn billen en als ik het los laat tijdens het slapen ga ik er telkens op liggen. Voor mij is het dus een no go... Daarnaast is het ook niet echt goed voor je haar om er los mee te slapen.
Los. Met een rekje in mijn haar doe ik geen oog dicht. Dat ligt veel te hard. Met een knot zou ik helemaal niet kunnen slapen.
Ik doe mijn haar vaak vast. Gebruik meerdere elastiekjes om de zoveel cm. Als ik dan de dag erna mijn haar los doe zit er een mooie slag in van de elastiekjes.
In een losse vlecht, bij mijn oudste trouwens ook. Maar we hebben echt lang haar (tot aan je billen) en we weten niet beter.
Ik heb een losse knot heel hoog op m'n hoofd. Ik heb heel lang haar (tot op m'n kont) en lig anders 's nacht constant met m'n eigen haar in de knup
Overdag altijd los en s nachts altijd zo'n grote tokkie knot op mijn hoofd. Geen gezicht, maar mijn vriend is tot nu toe altijd blijven leven ipv zich dood te schrikken. los haar kriebelt in mijn gezicht en daar ga ik op liggen helaas.
Maar liggen jullie dan nog wel op jullie rug? Bij 't minste dat ik 1 hard ding onder mijn hoofd voel (dus een knot of een rekkertje) doe ik echt geen oog dicht. Ik lig altijd op mijn rug of mijn zij. 's Morgens wat extra borstelwerk hier, maar dat is dan maar zo.
Ja hoor,lig prima op mijn rug, maar mijn knot zit ook kaarsrecht op mijn hoofd,dus daar heb ik geen last van. Slaap altijd op mijn vriend zijn schouder, hij heeft dus wel eens een extra behaard gezicht
Vroeger altijd los, nu in een losse knot op mijn hoofd omdat mn vriend anders last heeft van mijn haren in zijn gezicht.
Los, tenzij: - het nat is. Dan vlecht ik het - als ik verkouden ben. Dan gaat het in een staart. Ik kan dan niet tegen dat gekriebel aan mijn neus Toen Rohan nog bij ons in bed sliep, ook altijd in een staart.