Voor de meiden met lange haren.. Haren vast of los in bed? en hoe vast dan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Haren los of vast in bed?

1. Los

2. Vast

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Vast, op de een of andere manier zweet ik veel als het los zit.
    Doe het dan in een staart of vlecht.

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Absoluut vast! Zou me geen raad weten als het allemaal los zou slierten :). Ik draai het altijd in een soort knot. Pak m'n haar dan als een staart en draai die staart dan in een knot. Heb je gelijk 's Morgens een soort slag in je haar.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik doe het wel altijd heel losjes vast hoor. Volgens mij is het wel heel slecht als je het strak vast maakt. Zo breken de haren namelijk af tijdens het draaien.

Als ik het helemaal los zou doen, dan breken ze allemaal af tijdens het kammen :p

Ik snap trouwens ook echt niet hoe al die dames altijd met hun haren los kunnen lopen. Kammen jullie het 30x per dag dan? Of hoe werkt dat? Want als ik mijn haar los heb, dan moet ik het alweer kammen voordat ik de deur uit ga, voordat ik de auto uitstap etc. Het zit heel snel in de knoop. Ik heb vrij dik gaar, wel gewoon glad, en het valt gewoon netjes naar beneden, maar het knoopt altijd zo snel, en dan nog niet gesproken over de wind, het zit continue in je gezicht en en en en ik snap het gewoon niet :p

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Vast, in een grote knot boven op mijn hoofd. Ik kan niet slapen met los haar, dan zit ik steeds vast 😁

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ook vast, knot boven op mijn hoofd , vind het anders gewoon vervelend hst in het gezicht en warm. Mijn dochters hebben het ook vast,de een een vlecht, de ander een knot.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vast, het is anders één klit-en pluizenbol 's ochtends. Ik heb het in een laag knotje in mijn nek, voel het niet eens. Doe het al jaren en ik kan niet eens meer met los haar slapen denk ik haha. Mijn oudste slaapt ook met haar haar vast, ze heeft zoveel krullen, het is anders gewoon geen doen.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Los... je haar in een elastiek is sowieso niet echt goed voor je haar...

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier altijd vast vind los echt vervelend.
    Heb dan een losse vlecht aan de zijkant of m'n stiek gewoon halverwege m'n staart aan de zijkant

9. Bika

Bika Niet meer actief

Sinds ik Gliss Kur 7 olieën antiklitspray (en shampoo) heb zit mn haar niet meer in de klit 's morgens. Daarvoor vlocht ik het altijd. Nu heb ik het bijna altijd los, tenzij het irriteerd dan gaat er mooi nog een vlecht in.

10. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Altijd los. Ik gooi mijn haar altijd boven mijn hoofd als ik slaap, zodat ik het niet in mijn gezicht heb liggen. Met een knotje of staart kan ik niet slapen, ga er altijd op liggen

11. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Altijd vast in een knot boven op mn hoofd, geen strakke knot anders krijg ik hoofdpijn. Als ik met losse haren slaap dan ben ik 10 minuten bezig met mijn haren borstelen door alle klitten.

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Los. Behalve als mijn haar nog nat is dan 1 of 2 vlechten. Los gevlochten.

13. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik maak een vlecht voor ik ga slapen.

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier soms in een vlecht, en verder altijd los.

15. 2jees

2jees Niet meer actief

vlecht anders gaat mn man er steeds op liggen ;)

16. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Los. Vast heb ik nog nooit overwogen eigenlijk. Maar ik heb dan ook nooit klitten sinds ik mijn huidige conditioner heb :D

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik gooi het lekker los. Zie dan wel hoe het sochtends zit. Ik wil lekker kunnen liggen en dat lukt me niet met een vlecht of staart.

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Altijd los. Overdag heb ik het meestal wel vast want anders zit m'n haar telkens in m'n gezicht.

19. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik kan geen staart maken bij mezelf kort haar.
    Maar bij me dochter een schuine staart

20. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Dit!

Deel Deze Pagina