Bijna altijd los. De enkele keer dat het vast blijft zitten is omdat ik zo moe was dat ik het vergeten ben.
Los, omhoog geslagen, anders zit het in vriend z'n gezicht als hij achter mij ligt Overdag eigenlijk altijd vast, Doe het wel eens los, maar dan heb ik het binnen 5 min. Weer vast... (Waarom ik lang haar heb???)
Vast in een vlecht. Zo beschadigt je haar minder en gaat het niet in de klit. Scheelt een hoop tijd met kammen. Je haar ligt dan ook minder in de weg.
Vast in een knot boven op mijn hoofd, zo behoud ik mijn krullen overdag En vriend loopt anders te zeuren dat mijn haren kriebelen..
Ik heb mijn haar zowel overdag als 's nachts vrijwel altijd los. Vast zit niet lekker. Alleen soms als ik met natte haren naar bed ga dan maak ik soms zo'n Lara Croft staart, omdat ik losse natte haren nog vervelender vindt dan een staart. En de andere dag heb ik dan extra slagen in mijn haar.
Altijd vast. Ik heb lang dik haar, en anders lig ik er zelf helemaal ingedraaid. In een knot op mijn hoofd gedraaid, of een staartje.
Altijd los, draag overdag mijn haren eigenlijk altijd vast, dus ben blij als ik t los heb haha. Oke, soms is het onhandig met omdraaien of moet ik mijn man wakker maken als hij weer eens op mijn haren ligt haha
Ik heb mijn haren altijd vast 's nachts. Meestal in een vlecht of een hoge knot. Overdag draag ik mijn haar meestal los.
Gewoon los. Een elastiekje in mijn haar lijkt me dan irritant ivm het voelen van een bobbel tijdens het liggen.
Ik ben echt verbaasd dat zoveel meiden hun haren vast hebben 's nachts. Ik dacht dat iedereen het gewoon net als ik los had .
Mijn haar is te lang om het los te hebben, dan ga ik erop liggen of ik "draai" mezelf erin. heel vervelend. Dus ik heb of een lage staart in (dan zit het elastiekje in je nek en voel je het niet zo) of in een vlecht. Toen het nog iets korter was maakte ik er een sort knot van bovenop mijn hoofd, dat was helemaal ideaal.
Zelf: los, mijn dochter heeft lang haar, daar maak ik altijd een vlecht, man kan dat niet, en als ik werk en het vergeet, moet ik de volgende ochtend heel wat kammen. Maar ik heb net een nieuwe kam, de tangle teezer en het is nu zo gebeurt
Doe elke avond voor het slapen gaan een vlecht in. Los vind ik echt vreselijk, dan zit het 's morgens helemaal in de knup