Ik was en stijl m'n haar vaak in de avond en heb het dan gewoon los 's nachts. Mijn haar klit amper dus kammen doe ik amper. Ik was mijn haar om de 2 dagen en alleen na het wassen gaat er ff een kam door Mijn haar zit trouwens in lagen en komt onderaan m'n rug, maar nog niet tot m'n billen haha
Ik doe een knotje bovenop mn hoofd. Dan merk je het niet met op je rug liggen. Echt zowat bij je voorhoofd zegmaar. Ziet er wel beetje raar uit Maar slaap er wel beter door!
Eerst had ik ze los maar op een gegeven moment waren ze zo lang dat ze tijdens het draaien onder de oksels ging en mezelf vast had zitten, erg naar. vanaf dat moment deed ik een hoge losse knot, was ook bang dat het anders zo slecht was voor de haren.
Gewoon los. Slapen met haar in een elastiekje is slecht voor je haar, door de druk gaat de kwaliteit achteruit. Heel af en toe deed ik wel eens een vlecht in, maar als ik dan wakker werd leek ik net cruela.. Nee gewoon los
Ik doe altijd een losse vlecht in Vindt ik lekkerder slapen heb je nergens last van Vooral omdat mn haar tot aan m'n kont komt En anders vriendlief er misschien wel op gaat liggen
heb mijn haar altijd los maar wel omhoog gelegd op mijn kussen. dit zodat ik er 's nachts niet in vast kom te zitten. vast kan ik niet lekker draaien in bed
Hier haar tot bijna op mijn billen. En slaap met een hoge staart. En als ik ga liggen op mijn kussen zorg ik ervoor dat mijn staart naar boven ligt. overdag op mijn werk heb ik in de winter mijn haar los. In de zomer, wanneer het echt warm is in een staart op mijn achterhoofd. Thuis heb ik mijn haar altijd in een staart, anders zit er te vaak een dochter in.