van steeds kortere cyclus naar langere??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby9, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    Ik heb even advies nodig want ik vraag me iets.
    Ik ben in Maart met de pil gestopt om alvast te ontpillen. In juni zijn we getrouwd en we hebben 2 maanden geleden besloten er voor te gaan. Deze maand is/was dus onze 2e poging. Nu is mijn cylcus als volgt geweest: 35-42-41-36-33-34. Nu zou ik, als ik maximaal 36 dagen aanhoudt 2 dagen geleden ongesteld moeten zijn. Ik ben dit nog steeds niet. ik heb gisteren een test gedaan en negatief. Nu weet ik dus echt niet hoe lang ik moe wachten met nog een test. Kan het zo zijn dat het na korte perioden weer ineens lang kan zijn? Ik heb wel volgende "klachten":
    - s'nachts verstopte neus
    - af en toe misselijk met eten
    - afscheiding is sinds 2 dagen weg, nu nog een heel klein beetje.
    - rommelende darmen

kan iemand mij iets vertellen?

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Baby, Owww wat vervelend.
    Ik herken dit wel een btje. Ook ik ben in maart/april gestopt met de pil. (ben het niet gelijk bij gaan houden). Eerste cyclussen leken redelijk regelmatig (allemaal wat langer dan gemiddeld), maar ik dacht dat wordt steeds beter.
    Nu zit ik al meer dan 100 dagen te wachten op myn menstruatie.
    Ook ik heb verschillende keren gehad, dat ik steeds misselijk werd, vooral als ik honger begon te krijgen, rommelende darmen, moeheid etc etc. Heb dit nu ook weer sinds twee week. Ik snap helemaal niks meer van myn lichaam. Ben gaan temperaturen sinds een maand, hoop dat ik hier uiteindelijk wat aan heb.
    Laat de moed niet zakken. Ieder lichaam is anders. Maaar hier dus het zelfde verhaal, in het begin vry korte cyclus en het wordt nu steeds maar langer.
    Ik lees voorlopig even mee, ben benieuwd naar meer reacties.

Deel Deze Pagina