Wat ik me afvraag, nemen jullie je kindje(s) overal waar je heen gaat/moet mee naar toe, of zijn er ook dingen waar je je kindje(s) niet mee naar toe neemt/zou nemen? En waarheen dan wel en waarheen juist niet? Edit: Ik denk dan idd aan feestjes, verjaardagen, boodschappen, dagje lekker winkelen met vriendin(nen), kapper, maar ook bijv ziekenbezoek, condolatie, begrafenis/crematie.
Als ik de stad in ga neem ik haar gewoon mee. En om boodschappen. We hebben haar ook een keer meegenomen uit eten, maar dat was niet zo'n succes (geen speelhoek) Verder gaan we wel eens ergens een terrasje pakken op zondag en dan gaat ze ook mee. Op bezoek naar overoma in het bejaardentehuis gaat ze mee en als er iemand in het ziekenhuis ligt ook. Dus ja er zijn eigenlijk weinig dingen die ik kan bedenken dat ze niet meegaat.
Ja, ze gaat bij ons (bijna) overal mee naartoe. Behalve 's avonds, want ze slaapt vanaf 7 uur. Maar ook gewoon boodschappen, terrasje, restaurantje, op visite, winkelen, wandelen. Alleen drukke feesten waar iedereen aan haar wil zitten of waar flink gerookt wordt, dan blijft ze mooi thuis.
Eigenlijk altijd wel. Met verjaardagen ook wel,dan is het even gedag zeggen en dan naar bed. Ze slaapt eigenlijk overal dus dat is wel makkelijk. En in onze vriendengroep is eigenlijk bij iedereen roken = naar buiten.Maar als we zin hebben om lekker uiteten te gaan dan worden opa en oma wel ingeschakeld,want daar vinden we haar nog wel een beetje te klein voor. Vnl omdat ze er nog niet bij kan zitten.
wij nemen alysia ookv anaf het begin overal mee naar toe en naarmate werd het steeds allemaal makkelijker.... alleen houden het niet laat en waar gerookt word gaat ze inderdaad ook niet mee....en als ze aangeeft dat ze moe word en ze slaapt ergens anders haast nooit gaan we weer naar huis... dus kijken altijd hoe ze dr voelt enz
Ik neem ons zoontje mee bij het bodschappen doen, feestje die overdag is, winkelen (soms), visite en een terrasje pakken. Ik neem hem niet mee naar feestjes die 'svonds zijn, ziekenbezoek, begrafenis, crematie en kapperbezoekjes.
Tim en Arend gaan gewoon altijd mee. waar we ook heen gaan. uitgezonderd begrafenis/crematie mijn man geeft zelf een autosportmagazine uit (zie website) dus ook daar gaan we altijd mee heen alhoewel vandaag niet trouwens vanwege het weer
Ik neem Louise meestal ook wel mee, tenzij het savonds is, want ik wil gewoon dat ze in haar eigen bedje ligt tenzij het niet anders kan. Boodschappen voor de week doe ik zonder haar, maar tussendoor groente/fruit halen doen we ook lekker samen. Het is net een beetje hoe het uit komt.
boodschappen, feestjes (ligt eraan waar het is), verjaardagen, dagje winkelen met vriendin (gaan we donderdag toevallig weer doen ), ziekenbezoek in het zh. Uit eten hebben we nog niet gedaan met Luca. Bergrafenis hebben we gelukkig nog iet gehad, maar daar zou ik Luca ook niet mee naar toe nemen.
Kian gaat mee boodschappen doen, winkelen, visite overdag enz. 's Avond gaat ie alleen mee als we maar even gaan zodat hij in zijn eigen bedje thuis kan slapen. Uit eten doen we zonder kids en begrafenis/crematie blijft ie ook thuis.
Ik neem mijn zoontje zoveel mogelijk mee als ik ergens heen ga. Dus boodschappen, verjaardag, uit eten (soms), ziekenbezoek, etc. Een begrafenis zou ik nog niet doen, stel je voor dat hij net dan de tent afbreekt.. Een dag winkelen doe ik ook niet met mijn zoontje, hij zit dan de hele dag in de buggy en dat vind ik zielig, dan breng ik hem bij een oppas of mijn man blijft thuis.
Ik sta niet te springen om naar de schoonfamilie te gaan met haar, want daar wordt gerookt als ketters. We staan ook niet echt op goede voet met ze, dus dat scheelt dan weer (in dit geval). Denk ook niet dat ik haar mee zou nemen naar ziekenbezoek of condoleance. Wil haar toch zoveel mogelijk weg houden van heftige emoties, omdat ze dat wel oppikken. Verder gaat ze lekker mee.
Jeetje, ik heb het heel rustig gehouden en nog voor hem. Ik doe de boodschappen alleen en laat hem dan lekker thuis bij mijn vriend. Verder gaat hij wel mee naar verjaardagen,maar ook feestjes en partijen welke s'avonds zijn blijft hij lekker thuis. Ik heb gemerkt dat hij gauw overgeprikkelt raakt en oververmoeid, dus vooral de eerste 6 maanden heb ik hem zoveel mogelijk lekker thuis gehad en daar hebben we nog steeds geen spijt van (ik kon ook niet veel uithalen wegens bekkeninstabiliteit, dus ook een goede reden toen). Begrafenissen en crematies komt hij helemaal niet, gezien hij daar veelst te jong voor is. Groetjes, vonneg
Rick gaat met van alles mee: winkelen (maar niet de hele dag) en ook naar de kapper. Naar verjaardagen soms, alleen als ik weet dat hij daar kan slapen 's avonds. Begrafenis is hij al mee geweest, die van mijn oma. Tijdens de kerkdienst was er een oppas geregeld voor hem en mijn nichtje. Ik zou hem alleen meenemen bij begrafenissen van mensen die dichtbij me staan. Verder gaat ie ook wel mee als we ergens wat gaan drinken overdag of wat eten. Maar uit eten niet. Dat zat ik me zelf ook af te vragen. Maar is gewoon niet handig omdat hij op tijd naar bed moet. Met feestjes op locatie gaat hij ook niet mee. Binnenkort hebben we 's avonds het 25 jarig huwelijksfeest van mn schoonzus en daar zoeken we dan een oppas voor. En in oktober een bruiloft. Dat kijken we nog aan omdat het nog ver weg is. Maar waarschijnlijk gaat hij dan overdag wel mee en 's avonds naar m'n schoonouders.
Noa gaat eigenlijk overal mee naar toe, behalve rokerige ruimten of gelegenheden waarbij het wenselijk is dat ze stil is. Noem begrafenissen etc...
Stijn gaat mee winkelen, naar feestjes overdag waar niet gerookt word, savonds gaat hij nooit meer mee naar feestjes omdat hij gewoon optijd naar bed moet. De eerste begravenis die we hadden toen was Stijn 4 weken oud dus is hij niet mee geweest, als er nu iemand zou overleiden zal ik hem ook niet meenemen. Uiteten is hij ook al een paar keer mee geweest en ging gelukkig goed. Hij is ook al een paar keer mee geweest op ziekenbezoek in het ziekenhuis maar die gene had gelukkig niks wat besmettelijk was ofzo want dan had hij echt niet meegegaan.We hebben hem ook een keer mee genomen naar een bruiloft, bij de plechtigheid is hij gewoon geweest en op een gegeven moment wou hij niet meer zitten en hebben we hem gewoon rond laten kruipen, we hebben hem daarna bij mijn ouders gebracht omdat bij het feestje gerookt werd. Eigenlijk gaat Stijn dus overal mee naar toe als er maar niet gerookt word en het niet savonds is
Wij nemen dan eigelijk ook wel overal mee naartoe. Naar verjaardag dan 's middags behalve bij opa en oma dan kan ie mooi naar bedje en dan halen we hem de volgende dag op.
Wij nemen Daan eigenlijk overal wel mee naar toe, maar zorgen er wel voor dat er een plaatsje is waar hij kan slapen. als we bij de buren een feestje hebben gaat hij op het normale tijdstip naar zijn eigen bed en nemen we de babyfoon mee. begrafenissen enz, hebben we gelukkig nog niet meegemaakt nu Daan er is, maar weet nu wel mocht het gebeuren dat hij dan naar de oppas gaat, je kunt zo´n klein kereltje nog niet stil krijgen op het moment dat het moet. Groeten Anneke
Hallo, Wij nemen Jeffrey ook overal mee naar toe oa: Winkelen,verjaardagen(overdag),boodschappen doen. Wij nemen hem niet mee naar begrafenissen,omdat ik dat niet nodig vind op deze jonge leeftijd. Gr Jessica