Hoi dames, vrienden van ons zijn een tijdje terug voor de imam getrouwd en geven nu een feest. Wij zijn hier voor uitgenodigd. Wat moet ik (als buiten staander) aan doen? Ik zat aan een jurk te denken, maar het lijkt me dat deze niet al te kort mag zijn? Hun families zijn zover ik weet streng gelovig en ook aanwezig. Ik ving iets op van aparte ruimtes maar wij hoeven hier met een groepje andere niet aan mee te doen. Voel me echt heel dom maar ik weet dus niet hoe zo'n bruiloft werkt. Alvast bedankt
zijn nogal verschillende opvattingen over, zou het gewoon even aan de vrienden vragen. wat zij van jullie verwachten.
Hai zijn ze marokaans of turks dat is ook nog een verschil Als marokaanse zijn dan,kan,je leuke marokaanse jurk huren als,je dar leuk vind xehebben hele leuke modellen kaftan takshita heet zo iets Als turks zijn hebben ze meestal gewone kleding of avondjurken aan En ja islamitische is altijd gescheiden maar wel leuk dat jullie toch gezamelijk kunnen zitten
De vrouw is marrokaans en de man kosovaars. Ik denk dat ik toch maar even ga vragen, het is blijkbaar ingewikkelder dan ik dacht hahah.
Dan kan je leuke lange beetje niet al te open avondjurk aan doen Uiteindelijk moet je dragen waar jij je prettig bij voelt Wel goed dat je rekening er mee houd Zou idd even vragen Anders komen ercnog meer gasten die niet islamitische zijn mischien aan hun vragen wat zeo dragen gaan