Ik heb net bij de Sting dit leuke jurkje gezien van House of Luxery, in het zwart!! Maar helaas niet meer in mijn maat Ook online niet meer te krijgen.... Ik ga morgen nog 2 andere filialen bellen, maar is er toevallig iemand die naar de Sting gaat en deze voor mij mee wil nemen als hij er nog is? In maat M, in het zwart Natuurlijk vergoed ik alle kosten!! Ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen!
Ik ga morgen naar Enschede wil rustig even in de Sting kijken voor je. Als je morgen eerst de filialen belt en het is daar niet en je mij dat even laat weten ( ik zit al wel om 11 uur in de auto dus na 11 kan ik niet meer op internet ) dan kijk ik voor je in Enschede morgen middag, en laat je dan morgen avond weten of het er was of niet Of dat je Enschede gaat bellen en als hij er nog is dat je hem apart laat leggen dan haal ik hem op
Super lief! Hoe laat is Enschede open? Want de filialen die ik ga bellen zijn pas om 13u open. Ik moet morgen ook werken dus kan niet de heel makkelijk bellen/internetten. Mochten ze hem hebben mag je hem meenemen, heel graag! Want als 1 vd 2 filialen die ik ga bellen hem toevallig ook heeft is dat niet erg. Die moeten hem dan toch anders eerst naar t filiaal hier laten komen. (Gaat wel ff duren denk ik)
Dan kunnen we misschien eerst afwachten of Hippo hem gevonden heeft? Ik vind het echt super tof dat jullie willen kijken!!!
Enschede gaat 13.00 uur open inderdaad, ik zal dan wel kijken of hij er is, ik weet alleen niet of ik aan internet kan komen want 3G pakt hij niet altijd, ik weet dus niet of ik voor 18.00 uur kan laten weten of ik hem hem gevonden of niet,
Super!! Kijk maar of het lukt! Ik bel sowieso rond 13.30u (pauze voor mij) de andere 2 filialen. Dat zal ik hier ook laten weten
Super lief!! Maar..... hoe voorkom ik dat ik straks 4 jurkjes heb?! Als ze er uberhaubt al zijn.... hihi!
Mocht iemand hem morgen vinden dan lukt dat misschien nog wel Als TNT meewerkt! Maar ik vind het ook prima voor oud&nieuw
haha ja hoe voorkom je een overschot aan jurkjes denk dat je als je het voor kerst in huis wil hebben wel als pakketpost moet verzenden
Ik ga dinsdag naar Amsterdam. Ergens in de ochtend. Als je een overschot aan jurken hebt, hou ik me wel aanbevolen.
Hahaha, ik heb er inderdaad liever 2 als geen Dan breng ik er hier gewoon weer 1 terug! Haha! Hij stond super leuk! Dus baalde echt dat hij er niet meer was in het zwart! Mocht morgen hem niemand vinden, mag je dinsdag in Amsterdam kijken
Wauw.....wat zijn jullie lief!!!! Mocht iemand hem gevonden hebben, wil je het dan hier laten weten?? Dan kunnen de andere het ook gelijk lezen Ik moet zelf werken vandaag en morgen dus zal niet gelijk kunnen reageren. Maar ben wel super blij!! Hij moet toch ergens zijn
En mocht je hem dubbel hebben dan houdt ik hem zelf wel Van welk merk is het jurkje trouwens want kon hem gisteren niet meer vinden op de website.