Voor de mensen uit omgeving Venlo: verhuizen naar regio Venlo - hoe en wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bika, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Weet niet goed hoe de gyn was, ik was alleen in dat ziekenhuis voor de HSG, normaal ga ik gewoon in de buurt en dat is Den Bosch hier.

Succes verder met je zoektocht! ;)

2. Bika

Bika Niet meer actief

Oh doet de gyn dat onderzoek niet zelf dan? En dan heb je normaal hetzelfde ziekenhuis als ik hahaha

3. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is inderdaad een erg fijn ziekenhuis, is ons zoontje geboren en ook nummertje 2 zal daar geboren worden. Wij wonen tussen het ziekenhuis van Helmond en dat van Weert in en hebben zeer bewust voor Weert gekozen. Echter is het zo dat er geen kraamsuites zijn, zijn (dacht ik) allemaal tweepersoonskamers.

4. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me dat het allerbelangrijkste is om een goede buurt/wijk te vinden om te wonen. Zkh om te bevallen zijn er in ieder geval in de buurt van Venlo. Venlo oost is idd een hele goede wijk, centrum is ook leuk om te wonen. Zuid heeft ook leuke gedeeltes er is ook een nieuwbouw wijk in zuid. Verder is er ook nog stadsdeel Blerick waarvan centrum ook leuk is om te wonen. Meuleveld, wijk in Blerick en dan is er ook nog Hout-Blerick. Tegelen en steijl liggen ook dicht bij Venlo, maar daar zou ik persoonlijk niet willen wonen. Is wat meer dorpser. Succes met je keuze en heel veel plezier in Noord-Limburg in ieder geval!

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hoi,
    ik woon in het mooie dorpje Well!
    Is in 2010 gekozen tot mooiste dorp van Limburg,en het heeft een super mooie ligging.
    Veel natuur,dichtbij een aantal grotere dorpen en de stad Venlo.

Zelf ben ik in 2010 bevallen in het ziekenhuis van Boxmeer,maar dan wel nog het oude ziekenhuis.
    Het enige wat ik hoor over het nieuwe ziekenhuis en de kraamsuites is dat het erg netjes is,en je je beebje bij je kunt houden.
    Ik lag destijds op afdeling 6,en Sietse lag in de kelder in de couveuse wat echt niet leuk was...
    De ziekenhuizen die je in de buurt hebt hier zijn Boxmeer,Venray,Venlo en een beetje verder weg Nijmegen.
    Vanuit Well gaan de meeste naar Boxmeer.

6. Bika

Bika Niet meer actief

Dank jullie wel! Ik heb weer wat bij te googlen :D

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lijkt me ook niks nee, daarom ben ik ook zo blij dat ik in het nieuwe ZH kon bevallen. Heb van tevoren een keer gebeld of ik de afdeling mocht komen bekijken, was geen probleem. Zou ik ook zeker doen, Bika, ongeacht welk ziekenhuis. Mja, als je bij de gyn loopt, ken je het al wat beter ;)

8. Bika

Bika Niet meer actief

Heb ik idd toen ook gedaan ja. Vinden ze nooit erg volgens mij.

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik ben opgegroeid in blitterswijck, geen aanrader om te wonen want de mensen die er wonen zijn vreselijk arrogant en pesten je zo weg. Ik kwam verder altijd in Venray wat ik een super dorp vind. Genoeg te doen, winkelcentrum en zh ( waar je niet kunt bevallen helaas ) ik ben van mijn oudste bevallen in het oude zh in boxmeer wat me goed is bevallen, maar ik hoor hele goeie verhalen over het nieuwe zh! Succes met je zoektocht ik vind venlo persoonlijk geen ruk aan, vreselijjk dialect en veeeeeeeeeel duitsers haha ma dat is ieder voor zich natuurlijk hihi. Arcen is ontzettend mooi om te wonen!

10. Elly1982

Elly1982 Actief lid

27 okt 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wonen ook in de buurt van Venlo. Onze zoon is in het elkerliek ziekenhuis te Helmond geboren, mij zie je niet in het viecuri te Venlo.

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oja en als jullie besluiten om in venlo te gaan wonen, dan zou ik even inschrijven op woneninlimburg of wonenlimburg weet ff niet meer welke het was. Hun sturen je dan per email huizen en appartemten die vrij staan waar je op kunt reageren.

12. Bika

Bika Niet meer actief

Het is de tweede, dank je!

Deel Deze Pagina