Hoi Hoi, Ik woon sinds kort in Tiel en ze hebben hier zo'n leuke kinderboerderij! Erg groot met speeltuin en je kan voor 50 cent voer kopen. Ik ken dit helemaal niet, waar ik vandaan kom was je er in een scheet uit haha.
Hier een kinderboerderij wat niet zo groot is, maar waar de kids zich prima een paar uur kunnen vermaken. Daarnaast worden er vaak activiteiten georganiseerd in het weekend. Dus de perfect plek waar ze kunnen spelen, zonder dat het weer de hoofdprijs kost!!
Hier een heel groot park naast mijn huis, incl. een dierenpark! Gratis.. kids mogen tussen de geiten lopen. Vinden ze prachtig. Heerlijk toch!!!
Ik woon ook ik Tiel, gezellig!! Mijn doxchter vind het enige leuke aan de kinderboerderij hier de speeltuin . Verder vind ze er niet zoveel aan.... Voer kopen kan ik nog wel eens proberen maar " domme mama" vergeet altij geld mee te nemen.... (zijn de woorden van mijn dochter) Helaas kan ik niet zo vaak meer gaan, de fiets kan ik nog niet pakken met de jongste erbij..... Misschien dat ze binnenkort weer gaan schapen scheren, maken ze altijd een leuk dagje van ( of heb ik dat al gemist?)
in uden zit ook en kei leuke kinderboerderij daar kan je ook voor 50cent voer kopen zit ook een speeltuin bij
Waar woon jij in Tiel dan? De schapen hadden nu nog vacht dus dat is nog niet gedaan haha. Mn dochter is verliefd op de ezel haha!
Bij ons in de stad zijn er 3.. 1 simpele, 1 leuke met speeltuin en voer voor 50 cent (alleen jammer van de brutale geitjes). En 1 met een pannenkoekenrestaurant en al.. Dus keuze genoeg
Ja is die leuk? Wij komen regelmatig in Tiel om boodschappen te doen maar ik vind de kinderboerderij er vanaf de weg nooit zo bijzonder uit zien dus ben er nooit gestopt....Toch maar eens doen dan!
Dan kom ik daar wonen. Hier mag ik 20 km. rijden en 10 euro dokken om een stel modderige struisvogels met missend oog te zien. O, die waren al weg, was ook zo. Geiten mag je voor 1 euro door een gat in het het voeren. En de kangoeroe is ook wijlen, hoorde ik gisteren. De krokodil is ook weg (zit een ieniemienie dierentuintje bij).