Hoi, Ik en mijn vrouw zijn op het moment weer bezig om zwanger te raken. Het is de bedoeling dat deze keer ik zwanger zal worden. Samen hebben we al een zoontje van bijna twee, biologisch gezien van mijn vrouw. De manier om zwanger te raken verschilt natuurlijk nog al met de 'natuurlijke' wijze. Door middel van zelfinseminatie proberen wij nu een kindje te verwekken met behulp van een donor. Zijn er meer vrouwen op het forum die of op deze wijze zwanger proberen te worden? Zo ja, na hoeveel pogingen was het 'raak'. En hoe vaak insemineerde jullie? Ik hoop hier wat ervaringen te kunnen delen. Liefs, Viool Edit moderator: verplaatst naar 'Vruchtbaarheidsbehandelingen'. Ik denk dat je hier meer antwoorden zult krijgen !
Hallo Viool, Ja, dat hebben wij ook gedaan (zelfinseminatie), en nee, helaas geen succes nog... We zijn nu officieel onder behandeling in het ziekenhuis. Op mijn eigen topic het hele verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=83838 Ben ook zeer benieuwd of er meer vrouwen op dit forum aanwezig zijn die succes hebben met zelfinseminatie. Groeten, SRB
Hoi Viool, Mijn vriendin en ik hebben een jaar ZI gedaan, zonder succes, waarschijnlijk door endometriose, verkleving en een cyste. Dit is nu verholpen en wij hebben binnenkort een afspraak over hoe nu verder. Wij insemineerden altijd 2 keer en maakten gebruik van ovulatietesten. Ik ken behoorlijk wat verhalen van mensen die door middel van ZI zwanger raakten, soms bij de eerste keer al, soms pas na een jaar. Gebruiken jullie dezelfde donor als bij jullie zoontje?
Door omstandigheden hebben wij nu een andere donor voor de tweede, maar wel weer met zorg uitgekozen natuurlijk! x
ook wij zijn via een donor zwanger geworden, mijn man heeft geen zaadcellen en dan is zwanger worden erg moeilijk. Wij hebben ook zelf een donor gezocht en 1 keer geïnsemineerd. De eerste keer was voor ons meteen raak. Ik wil jullie heel veel succes wensen.
Natuurlijk is het geen leuk bericht als je man geen zaadcellen heeft, maar wat fijn: IN 1X RAAK! Geniet er van!
Dank je wel Viool, ik hoop dat jullie snel mogen volgen. En nee dat er geen zaadcellen zijn is niet echt leuk, maar gelukkig bestaan er donoren.