Deze uitspraak is een bewijs dat jij niet goed geïnformeerd bent over dit onderwerp. Je hebt een aanbod gekregen om op kosten van je werkgever een vaccin te komen ophalen. De reden waarom werkgevers dit vaccin hebben aangeboden in de zorg is geweest omdat ze doodsbenauwd waren dat wij personeel straks allemaal tegelijk ziek zouden zijn en dat er dan niet genoeg handen aan het bed zouden staan. Aangezien je werkgever niet over jouw lichamelijke integeriteit mag beschikken heb jij je nooit verplicht hoeven laten vaccineren. Ik heb mij toen niet laten vaccineren. Ik probeerde toen al lang zwanger te raken en van mijn IVF centrum mocht je na zo’n prik zoveel maanden geen IVF ondergaan. Dat zorgde er al voor dat ik het niet wilde. Naast dat ik gewoon gezond ben en een flinke griep goed kan overleven.
Huhhh. Kan iemand mij in 2 zinnen uitleggen waarom ik een gevaar ben voor anderen als ik biefstuk of spareribs eet? Ik ben eerder een gevaar voor anderen als ik ze niet eet, want dan word ik hangry.
https://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Uitgaven/Infectieziekten_Bulletin/Jaargang_23_2012/Februari_2012/Inhoud_Februari_2012/Een_zwangere_vrouw_zonder_aantoonbare_antistoffen_tegen_rodehond_wat_nu Omdat er vaak niet wordt nagedacht. Verloskundigen bepalen Rubella titers bij iedereen zonder het advies van het RIVM ter harte te nemen. Als je bent ingeënt, ben je beschermd.
Dat geloof ik zeker, maar als het al bekend is dat hij niet voldoende werkt en ze geven hem alsnog ben je naar mijn idee dus NIET/nauwelijks ingeënt tegen kinkhoest en hoort hij niet te staan als gegeven toch? Laat hem dan bij wijze van over 5 jaar een herhaling doen met het werkende vaccin.
Zijn er hier ook vrouwen die tijdens de zwangerschap de dktp vaccinatie halen? Difterie,kinkhoest, tetanus, polio Dit is om je baby in de eerste maanden al te beschermen via afweerstoffen van de moeder. Deze vaccinatie bevat enkel dood weefsel dus is in geen geval schadelijk
Ik heb de discussie gemist maar je bent als je biefstuk wilt eten een gevaar voor een koe en als je spareribs wilt eten een gevaar voor een varken.
Ja dat weet ik niet. Is het virus volledig gemuteerd? Bestaat het oude virus nog? Ik weet het niet hoor, maar wat mij betreft is het in dit soort gevallen beter een keer te veel dan te weinig. Want zoals mijn man altijd relativeert: " je krijgt meer zooi binnen via je drinkwater dan via een vaccinatie " (lichtelijk overdreven natuurlijk).
Laat ik voorop stellen dat ik voor inentingen ben. Ik ben zelf als kind niet geënt. Mijn ouders waren/zijn een stel overjarige hippies die hun eigen wiet verbouwen en geloven in complot theorieën Toen ik 18 werd heb ik alsnog het één en ander laten inenten. Hier kan ik me dus helemaal in vinden. Hebben wij met onze zoon ook gedaan en we hebben alle inentingen los gekoppeld en steeds minimaal 3 maanden ertussen gelaten. Hij heeft dus alles, maar wel in een eigen tempo. Sommige konden niet bij CB omdat ze niet alles kunnen loskoppelen, dus ook het één en ander bij onze HA gedaan (die volledig achter de keuze van loskoppelen stond). Nee het ging haar er juist om dat mensen die WEL vlees eten een gevaar voor andere vormen Iets waar ik trouwens (als veganist) het volledig mee eens ben!
Nou, mijn dochter kreeg het toen ze 2,5 was, mijn zoontje was 6 mnd. Ze hebben sindsdien veel hoestklachten, en dan zodanig hard dat mensen echt er wat van zeggen of denken dat ze verwaarloosde longontsteking hebben. Hebben daar ook heel lang bij de kinderarts mee gelopen, medicatie voor gekregen want puffertjes hielpen niet. De jongste is er nu sinds een jaartje van af (hij is nu 6,5, dus heeft 5 jaar klachten gehad!!!!) Mijn dochter is na 6 jaar nog niet klachtenvrij. En daar ent je dan voor
Ja ik kan het toch echt niet op die manier zien. Nu hebben ze misschien pech met kinkhoest gehad, maar door de vaccinaties jarenlang tenminste geen pech met mazelen, rode hond, difterie etc. Bovendien was het anders misschien nog wel erger geweest
1. Je bent een gevaar voor de dieren die je opeet. 2. De veehouderij is enorm vervuilend, zorgt voor massale ontbossing en milieuproblemen zoals droogte of natuurrampen waardoor mensen en dieren doodgaan en moeten vluchten uit hun leefomgeving. Is regelmatig in het nieuws, dat was het 10 jaar geleden ook al. Ik raad je ook aan om cowspiracy te kijken als je er meer over wilt weten. En hier een recent artikel: https://www.google.nl/amp/s/nos.nl/googleamp/artikel/2220696-hoe-slecht-is-vlees-echt-voor-het-milieu.html En voor kleding geldt hetzelfde, kijk the true cost maar eens (documentaire, staat op netflix)
Ik mis even volledig de link met wel of niet gevaccineerde kinderen. Maar ook geen zin om hele betogen te lezen. Volgens mij is niet zo dat de buurvrouw sneller onder een auto komt of iets dergelijks als ik een biefstukje eet. En als het gaat om opwarming van de aarde. Stop dan ook lekker met je mobieltje, internet, auto rijden en alle elektriciteit gebruiken. En bouw een huis van klei. PS @maartje84 niet tegen jou persoonlijk gericht hoor.
Dat is pas het advies vanaf 2015 oid. Voor die tijd werd dat niet gedaan volgens mij. Wel is mijn oudste destijds vervroegd ingeent ivm een kinkhoestuitbraak. Daardoor al met 4 weken.