Rommel de bommel in mijn darmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pipelina, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dag allemaal

Mijn eetlust is aardig verdwenen vanwege misselijkheid, ik kan gelukkig 's avonds wel eten, maar niet veel.
    Nu heb ik aldoor geknor in mijn darmen, klopt het dat je meer lucht in je darmen hebt tijdens je zwangerschap?
    Mijn maag knort ook regelmatig maar dat begrijp ik wel omdat ik niet zoveel eet! Zou het heel erg zijn dat ik minder eet, ik let wel goed op wat ik eet veel groenten en fruit en geen vette dingen.

Liefs Pip

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Misschien kun je over de dag heen, om de 2 of 3 uurtjes iets kleins eten, zodat je zeker wat binnen krijgt.
    Zo kreeg ik de misselijkheid onder controle.

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja dat ben ik aan het proberen, maar ik heb gewoon geen trek. Mijn man let nu al goed op, echt lief, dat ik goed eet.
    Ik die zo van koken hou, vind het niets om te eten, het zal wel mijn lot zijn :D

Gr Pip

4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Komt wel weer goed ;)

Mijn vk zei, dat je moest eten waar je zin in hebt in het begin, want sommige dingen kan je wel naar binnen drukken, maar komt er toch zo weer uit als je geen honger had of het niet meer lekker vind.

Dus als je honger krijgt, en je hebt zin in pizza (noem maar wat) dan neem je toch lekker een pizza ;)

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dat bied perspectief! :D

Gr Pip

6. Nicootje74

3 feb 2008
    8
    0
    0
    secretaresse
    N-Brabant
    Ohhhh verschrikkelijk..... Ik heb er de eerste weken ook enorm last van gehad en nu nog. Ik ben nu 16 wkn. Mijn buik zwelde ook enorm op, ik leek al wel 4 mnd zwanger maar ik was nog maar een paar weken. Mijn collegas keken echt heel raar op. Maar het zal er wel bij horen denk ik. Het hormoon Progesteron doet ook rare dingen met je darmen.

Let goed op je voeding zodat je goed naar het toilet kan blijven gaan :oops:

Een fijne zwangerschap gewenst.

Liefs,
    Nicootje

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Daar heb ik nu nog gelukkig weinig last van en als ik een probleem heb dan eet ik een ei, daar kan ik niet goed tegen! Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Gr Pip

Deel Deze Pagina