1e kindje na 3 jaar en 9 mnd, waarvan 9 mnd MMM. 2e kindje plotseling als verrassing na ongeveer 2,5 jaar. Ben nooit aan de anticonceptie gegaan omdat ik geen eisprong zou hebben. Toch wel.
Eerste met ontpillen 10 maanden 2 in de eerste ronde geen pil geslikt en nu bij de 3 ook de eerste ronde raak ook geen pil geslikt
Bij de eerste er 18 maanden over gedaan na het stoppen met de pil..na de bevalling weer aan de pil gegaan en na een jaar weer gestopt. Bij deze zwangerschap de 5de ronde raak en nog een tweeling ook!
Bij de eerste ben ik 6 maanden vooraf gestopt met de pil, maar hebben we 4 maanden een condoom gebruikt. Na de 1e hebben we alleen maar het condoom gebruikt en was het n 1 keer raak toen we weer gingen proberen. Lucky me
Ik was zo'n 7 maanden gestopt met de pil. En in de 3e ronde waarin we echt flink aan het oefenen waren was het raak. Helaas wil snel zwanger raken niet altijd zeggen dat het ook goed blijft gaan. Het werd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Eileider bleef bespaard. Daarna gelijk weer zwanger, vruchtje zat echter weer precies op dezelfde plek, eileider verwijderd. En uiteindelijk, na een rustpauze van 2 maanden, werd ik in de 8ste ronde (opnieuw gerekend na de laatste miskraam) zwanger. Al met al zijn we voor de 2e zo'n 15/16 maanden bezig geweest. En nu supertrotse mama van 2 mooie dochters xxx
Ahh moet heftig geweest zijn! Tweemaal buitenbaarmoedelijke zwangerschap gelukkig heb je nu twee dochters !! Xx
Nog geen 2e maar wel bezig. Voor de 1e was ik al bijna 1 jaar gestopt met de pil, gewoon omdat ik als ik er dan voor zou willen gaan ik geen last wilde hebben van ontpillen. Dat ontpillen heeft bij mij ook naar mijn idee lang geduurd, mijn cyclus was wel meteen weer regelmatig, maar de menstruatiepijn kwam pas in de 9de maand terug. Ronde 1 was het raak. Daarna ook niet meer met de pil begonnen, ivm bovenstaande. Gewoon een rubbertje gebruikt. Nu net ronde 1 achter de rug, helaas nu ongesteld.
Eerste zwangerschap na een jaar, na de bevalling duurde het 3,5 maand tot ik weer ongesteld werd en 3 maanden daarna weer zwanger van nummer 2
Eerste na 8 maanden (en Clomid) zwanger, 2e na 1 maand (en Clomid) zwanger. Niet aan de pil geweest intussentijd.
beide keren in ronde 2 raak. Ik heb wel efamol pmp geslikt, dat heeft mijn cyclus van 60-90 dagen veranderd naar 30 dagen.
Bij de eerste in ronde 2 zwanger (wel al 9 maanden gestopt met pil) en 4 maanden na m'n bevalling ben ik onverwachts zwanger geraakt van nummer 2.
bij de 1e 8 jaar de pil geslikt, na het stoppen ervan direkt een cyclus van 29-34 dagen. na 6 maand zwanger. bij de 2e maar 2 of 3 maand de pil geslikt maar het heeft 3 maand geduurd voordat ik ongesteld werd, direkt daarna was ik zwanger.
Hier bij de eerste binnen 4 maanden zwanger bij de tweede 6 maanden de derde was de eerste keer raak en meer uit grapje, want we zouden een paar maanden later pas voor een derde gaan,maar kreeg eenmalig de kans voor een zomerkindje grapte hij en dat was ook meteen raak. De vierde was ongepland, maar niet ongewenst en onze zoon was toen 14 maanden.
Ik slikte 13 jaar de Diana pil, bij de 1e door de pil heen zwanger geraakt ( was hem 1 X vergeten). Nu zwanger van de 2e ook gelijk raak, ben niet eens ongesteld geworden.