zoooo arrrrgggghhhh!!! wehkamp

Discussie in 'De lounge' gestart door zogezegend, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

NOU DAT ZAL JE NET ZIEN!!!

Heb ik eindelijk de tankini gevonden voor dat lijf van mij.....ik zoeken zoeken zoeken bij wehkamp...kon m nergens vinden....dus met uitleg aan de klantenservice gestuurd waar ik hem kon vinden

DIEPE ZUCHT niet meer in het assortiment...:(:(:(:(:(:x:x:x

ben dr ff zo zuuuur van.....

hij had 3 banen kleurtjes bovenaan donker roze, licht roze, en oranje verder zwart met elastiek onderaan....

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wat jammer !! :(

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik weet welke je bedoelt, die had ik ook gezien namelijk.
    En opeens was ie weg idd, ik vond hem ook erg leuk.
    Maar ik heb zoiets ook wel ergens op een andere site gezien, alleen dan effen zwart, ik zal hem even opzoeken. ;)

4. zogezegend

okee klinkt goed, want door dat elastiek valt de buik minder op, ik merk dat bij de meeste tankini's "die bult" toch te zien is...als ik nou zwanger was heel erg leuki maar ik ben nu bijna 2 jaar verder;):D

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

6. zogezegend

ja die heb ik gezien de 1e van bon prix lijkt een stukje buik open te laten...en je moet ookal zend je retour bezorgkosten van 5,90 betalen...(ik wil niet pietluttig zijn)

de 2e van wehkamp had ik besteld maar omdat ik niet zo groot ben heb ik geen goed woord over voor de vorm die mijn lijf toen kreeg;)

maar wel heel erg bedankt, en fijn/helaas dat ik niet de enige ben....

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

balen zeg en hij is niet tijdelijk uitverkocht dat hij later nog een keer binnenkomt?

8. zogezegend

Dat heeft ze er niet bij gezet.....ik moet bekennen dat ik het al in de gaten hield...

Deel Deze Pagina