voor de monnikspeper slikkers

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb gewoon pillen. deze van de tuinen en ik moet 2x daags 2 tabletten nemen

2. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Hee meis!

Wat heerlijk voor je dat je eindelijk een normale cycles hebt! Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik ga weer voor je duimen hoor. Hopelijk volgende maand super nieuws.. :)

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb het ook gebruikt maar ik vergeet het steeds in te nemen, 3 keer daags 1 tot 2 capsules. Ik heb ze van vitotaal gekocht bij det tuinen, daarbij slik ik ook vitamine voor vrouwen die zwanger willen worden. Ik vind het alleen zo vervelend 3 keer daags dat ik de helft vergeet.

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Vooralsnog gaat het goed, denk ik. Normaal gesproken krijg ik in mn stopweek al een of meerdere echt dikke pijnlijke onderhuidse pukkels (= niet gezellig), maar nu ben ik al op dag 7 en heb er geen één! Dat op zich is al iets om over naar huis te schrijven. Wat dat betreft voel en zie ik meteen al dat de Monnikspeperdruppels echt helpen! Nu maar hopen dat het zo blijft en dat t hormonenboeltje snel normaal gaat doen..

Ben wel benieuwd wat jullie verder nog slikken.. Ben zelf op consult geweest bij een orthomoleculair arts en gebruik zelf ook nog Kruidvat Vitaal Zwanger (1 pd), teunisbloemolie capsules (2x2 pd) en Vitamine C1000 en Calcium / Magnesium-bruis (1 pd). De monnikspeper 3x15 druppels pd.
    Helpt allemaal bij hormonale ellende, pms etc..

Om het regelmatig in te nemen: 's ochtends voor het werk; 's avonds net na thuiskomst uit t werk; en dan weer voor t slapengaan.

Voel me nu wel een beetje een chronisch zieke bejaarde met n pillendoos :)

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai meiden, ik vroeg me af hoe het met jullie gaat.. ik ben even gestopt met slikken, weet niet waarom, maar had zo'n gevoel..

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Hallo! Ik slik nog steeds maar ben nog niet ongesteld geworden... inmiddels cyclusdag uhm ff kijken hoor 94... Ik slik nu 2 1/2 week en heb afgelopen zaterdag een test gedaan (negatief) Ben een tijdje van de site afgeweest en heb me er niet zoveel meer mee bezig gehouden en dat vind ik wel prettiger maar ja me ongi is er nu dus nog steeds niet. Ik wilde deze week de HA bellen maar ik vergeet het steeds (kan alleen tussen 8 en 10u sochtends) Morgen toch echt maar eens gaan doen! Groetjes!

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat lang he meis.. hoop dat volgende ronde beter gaat

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Ja nu ik de 100 nader moet ik toch wel ff slikken... Had er altijd rekening mee gehouden dat het weleens 2 maanden zou kunnen duren maar nu zit ik al op 3 maanden en ja de dagen vliegen om dus voor je t weet zit ik op de 4 maanden (laten we het echt hopen van niet praypraypray! En jij? jou eerste cyclus 114 dagen zag ik... Dus je weet hoe ik me voel! En hoe gaat het nu met je cylcus? groetjes

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik zit alweer boven de 50 dagen.. heb een rare bloedverlies gehad, wat geen ongestelheid was. de dag erna heb ik volgens mijn temparatuur op ff mijn ei gehad.. dat is nu 8 dagen geleden.. dus ik moet over een week ong worden of zwanger zijn.. het zal mij benieuwen hoor..
    Ik heb voor 14 nov wel een verwijzing voor een echo gehad, ze kijken dan naar cyste enzo.. wel na lang zeuren bij mijn ha hoor

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey hallo!

Mijn eerste cyclus duurde dus ook lang, 52 dagen! En ik slik nu al een paar weken teunisbloemolie en monnikspeper. Nadat ik begonnen was met het slikken van monnikspeper werd ik 1,5 week later ongi. Tenminste ik beschouw het als een ongi: veel bruin verlies en in de ochtenden soms licht rood erbij... Maar wel voor 4 á 5 dagen.... Dus, nog niet zoals tijdens mijn pilgebruik! Maar euh, denise85 houdt jij ook je temp. bij? Dan kun je dus ook goed zien wanneer je ei is en wanneer je eventueel ongi gaat worden! Ik doe dit nl wel en het maakt alles wel wat duidelijker! ;)

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Nou ik heb er wel over nagedacht maar omdat ik nog met mijn 1e cyclus bezig ben doe ik het nog niet. Misschien dat ik het ga doen als ik ongesteld word maar ik wil er ook weer niet teveel mee bezig zijn kortom: ik ben er nog niet uit of ik dat wel of niet wil gaan doen! Eerst maar eens echt naar de ha gaan (dat roep ik al een week of 3 maar goed t moet er nu maar echt eens van komen...) Gr.!

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    ja idd, kan ik me wel voorstellen hoor! Maar goed, bij mij is het ook nog niet helemaal zoals het hoort hoor! ;) Gister en vandaag verlies ik weer wat bruinige afscheiding en het is nog veel te vroeg voor een ongi, duzz.... -> Onze lichamen zijn flink in de war! :(

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Wat zou dit trouwens kunnen zijn, zit nu op dag 17.... heel vreemd!

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Ik zou het niet weten! Misschien nog steeds ontpillen of anders dat iemand anders het misschien wel weet... ?

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Misschien heeft het met het ontpillen te maken idd, wel heel vaag........ :(

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik had voor mijn ei bloedverlies

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dus vóór je ei..hhmmm...Maar ik test ook met ovulatietestjes, maar dan had ik gister toch een licht 2e streepje moeten zien? :-k of kan dat nog.

hoe ver van te voren verloor jij bloed dan? (hoeveel dagen voor je ei)

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    een volle week. ik wist niet wat het was. begon woensdag, beetje roze slijm 1 X per dag ongeveer en de woensdag erop had ik mijn ei, toen had ik idd veel slijm.. erg vreemd. ik tempratuur, daardoor weet ik het

19. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Meiden

hou moed mijn eerste "cyclus" heeft ook echt lang geduurd....in maart gestopt. dus zeker 150++.
    In overleg met huisarts afspraak met gyno gemaakt eind november. Toen maar losgelaten.

Maar begin oktober ging mijn temp omhoog. en 14 dagen later had ik mijn :evil: :evil: . Mijn temp is weer gedaald. Ben wel heel nieuwsgierig hou het nu verder gaat. ik hou mijn temp in de gaten. maandag overleg met de huisarts over de gyno.
    Ben er nu wel weer erg mee bezig...moet het maar weer losgaan laten...

Alies

20. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Zit op 31 dagen nu.. gaat redelijk duss..slik gewoon nog maar even door ivm alle bijwerkingen.
    Voelde vanavond een steekje in mn buik, en ben al n dag of 2 wazig, wat meestal de :evil: aankondigt...

We wachten af...

Deel Deze Pagina