Hallo dames! Even tijd voor een update... Ben nog niet ongesteld geworden maar al wel 2 dagen last van gevoeligheid in me buik, krampjes, pijn onderin me rug etc etc dus hopelijk komt het nu allemaal op gang en word ik snel ongesteld... Heb trouwens besloten gewoon af te wachten en met 6 maanden pas naar de huisarts te gaan. Voordat ik aan de pil ging was ik heeel erg onregelmatig ongesteld. Mijn lichaam gaat gewoon verder vanaf dat punt dus ik ga gewoon ophouden met stressen. Het komt wel... Het is niet leuk maar alles op z'n tijd... Groetjes!
ik slik ook de monnikspeperpillen van de tuinen, en nu bij reformwinkel andere besteld die je maar 1x per dag hoeft. maarre waar zijn die druppels te koop, die heb ik nog nergens gezien... succes allemaal, dat ze maar snel werken...
ben benieuwd of iemand al wat merkt van de monniks peper of nog helemaal niet... ik zit zelf op dag 14 dus ben benieuwd wanneer het nu zal zijn..,.... hoop niet meer z heel erg lang
nou bij mij heeft het geholpen hoor, gisteravond laat ongesteld geworden, heb een week de pillen geslikt nu, blijf voorlopig lekker doorslikken
Nou ik hoop dat het bij mij ook gaat werken. Ik slik ze nu een week van vitotaal en heb nog steeds geen gevoel dat de duivels er nu aan zitten te komen. Mag toch echt wel een nu hoor!
zit je nog in de ontpillingsronde? want dan kan het helaas nog een poosje duren... ik hoop dat ze snel komen... succes heb nu trouwens nieuwe monnikspeper die je 1 of 2 x per dag moetipv van 6 pillen...
Nou ik ben in april gestopt met de pil, dus ja ik denk wel dat het nog steeds ontpillen is. Waar koop je die pillen?
35 dagen.. helemaal niks mis mee voor een eerste cyclus, vooral als je een hormoonhuishouding hebt als de mijne...! Weet zeker dat het komt door de monnikspeper, al dan niet in combinatie met teunisbloemoliecapsules. Overigens gebruik ik de druppels monnikspeper, "Agnus Castus Tinctuur", en die haal ik bij de reformzaak. Twee weken geleden waren ze op en ben ik bij de Tuinen geweest, daar hadden ze alleen de capsules dus die maar gehaald. Die werkten overigens voor mijn gevoel wel een stuk minder, leek alsof het minder sterk was merkte ik. Dus toch weer de druppels gescoord.. Ben begonnen met 3x per dag 20 druppels, en ga nu naar de 3x 15. Al heb ik wel 3 pukkeltjes. De vorige keer dat ik stopte met de pil heb ik onwijs acné gekregen, dus daar ben ik wel weer bang voor. Maarja, ben wel ongi nu, en een pukkeltje hoort daar wel een beetje bij.. ik kijk het nog even aan en misschien weer terug naar de 20 druppels anders..
bij reformzaak hebben ze ook pillen die je 1-2 x per dag moet nemen, ook op de latijnse naam te koop (zie 2 berichten hierboven...
Hoi Meiden van het goede leven! Ik heb een vraag over de monnikspeper wat is dat voor spul en waarvoor dient ie eigenlijk? Kun je er ziek van worden? Gr Tijgertje23