Ik ben al druk op zoek geweest naar leuke stoffen om te kinderkleding enzo te naaien. Via het internet kun je veel vinden maar vind dat lastiger qua combinaties maken. Nu woon ik zelf vlakbij Dordrecht en Rotterdam. Zijn hier winkels in de buurt die echt een uitgebreide collectie hebben? En waar bestellen jullie graag je stoffen online?
Ik heb zelf besteld bij Michas Stoffecke (Duitsland) heeft ontzettend leuke stofjes, bandjes etc. En je kunt er ook gewoon vanuit NL bestellen, volgens mij zelfs op rekening. maar dat laatste weet ik even niet zeker. Ik woon zelf in D, dus kan sowieso op rekening kopen daar.
Oh ja, kijk anders eens op Sancho forum, is speciaal voor dames die veel/graag naaien. Daar vind je ook prima tips voor leuke winkels/sites.
Ik bestel veel via www.destoffenkraam.nl, heeft ook een winkel in Schiedam. Maar ook stoffen.net - uw online shop / webwinkel voor stoffen, stoffen per meter en meer - stoffen per meter voordelig online kopen en bestellen goede ervaringen. Zoek ook via google kom je leuke dingen tegen.