Hoi dames! Ik weet niet of het hier geplaatst mag worden, maar ik hoop het wel! Zo kunnen we elkaar misschien helpen! Ben je op zoek naar een leuke, gezellige (bij)baan die oa. ideaal te combineren is met de basisschool? Mijn werkgever zoekt nog leuke enthousiaste medewerk(st)ers! Het gaat om de functie Medewerk(st)er KlantContactCentrum in Groningen. Je belt om afspraken te maken voor de vertegenwoordigers. Je gaat niet zelf verkopen, maar jouw inzet zal onmisbaar zijn voor de vertegenwoordigers. Werktijden: 10.00 - 14.00 uur of van 17.00 - 21.00 uur met een minimum van 12 uur en een maximum van 20 uur per week, zelf flexibel in te delen. Verder krijg je een goed salaris, reiskostenvergoeding (afhankelijk van je aantal km.), een hele goede sfeer en leuke, enthousiaste collega's, en ook erg gezellige teamleiders! Heb je interesse? Stuur mij dan een privébericht met je gegevens (naam, leeftijd, telefoonnummer, e-mailadres). Dan vul ik je gegevens in op mijn lijst. Ze bellen je dan z.s.m voor een kennismaking. (zonder nummerweergave/privé!) Je krijgt daarna meteen te horen of je bent aangenomen. Je mag ook een bericht sturen voor meer informatie. Liefs
Mag ik weten via welk bedrijf het is? En met wie je afspraken moet maken? Eventueel via pb. Ik wil eigenlijk minder werken, maar dat kan bij het bedrijf waarvoor ik nu werk niet. Hou alleen niet echt van outbound. Lijkt me trouwens niet echt logisch dat ze je dmv een formulier aannemen?
Bellen voor vertegenwoordigers is best leuk werk. Ik heb het vroeger veel gedaan ( ook mijn eigen agenda vol bellen toen ik zelf vertegenwoordiger was) Als ik werk zou zoeken had ik wel gewild. Succes met het vinden van collega's