haha domestic manager zo ga ik mijzelf ook noemen, hebben we allebei "manager"in onze titel haha. Hier helpt ze ook graag met koken, staat op een krukje bij de aanrecht of aan haar tafeltje, meestal is het rauwkost of groente zoals paprika om te snijden. Geweldig vind ze dat. Wij zijn veel buiten geweest vandaag, naar de winkel en naar de hertjes gelopen.
Mag ik ook mee kletsen? Kom na tijden weer eens op de site kijken. Ik ben ook thuis bij de kinderen. 2 jongens van 5 en 3 en een meid van 10 maanden. Hier nu vakantie. De oudste zou vandaag voor zijn keelamandelen en buisjes, maar die is weer naar huis gestuurd, omdat hij plekjes op zijn been had. Ze denken waterpokken, dus ben benieuwd. Ondertussen zijn de jongens weer eens bij opa en oma aan het spelen. En de kleine meid ligt op bed. Hier trouwens ook een slechte huisvrouw. De ochtend gaat ook veel te snel. De middelste gaat ook 4x naar de psz, dus voordat je thuis ben ik ik bijna de deur weer uit om hem op te halen.
Hier nog een huisvrouw sinds 1 jan 2012 dus nog vers van de pers Vandaag helemaal niets gedaan maar we hebben hier nog vakantie dus heeeeerlijk. Gisteren lekker cupcakes gebakken en versierd en vandaag opgepeuzeld. Ow ja, aangezien het nog vers van de pers is en mensen me dus nog steeds vragen wat ik nu dan doe, dan zeg ik '' Ik ben interieur verzorgster '' vind dat zo'n hilarische benaming
Het bevalt me uitermate goed al zeg ik het zelf Vind het af en toe best zwaar want alles valt nu wel op mijn dakje, ik ben nu 24 uur per dag met de kids bezig en dat is geestelijk soms wel vermoeiend maar aan de andere kant vind ik het heerlijk want ik kan nu overal aan mee doen, helpen op school, helpen op schoolreisjes, lekker spelen in de vakanties van alles. Maar ik zeg wel, mocht er ooit iets op mijn pad komen voor 2 daagies ofzo dan denk ik wel dat ik het zal aanpakken maar ik ga absoluut niet meer zelf zoeken, we redden ons prima zo en dat vind ik heerlijk
Kippiekip, hoe veel kinderen heb je? Hier heb ik me nu ook opgegeven voor de ouderwerkgroep vd psz. Eefke, ga je een weekendje weg? Hier net een deel vh wintergoed gewassen. Kan dat mooi naar zolder, ruimt de gang ook weer een beetje op. Mocht het ineens nog nodig zijn haal ik het wel weer tevoorschijn.
vandaag lekker boodschappen en vanmiddag koekies bakken, heerlijk als je de tijd ergens voor hebt. En nog even naar buiten denk als ik dat zonnetje zo zie.
heerlijk zonnetje , net maar ff de ramen buiten gewassen , heel aangaan als je kleine meissie mee wil helpen , maar goed de klus is weer geklaard !!! Nu nog de ramen binnem ;-(
ik ben echt geen schilder , 0,0 geduld voor , bij mij moet altijd de hele pot verf op de kwast , en das niet zo praktisch !!
haha marjon ja je moet wat heb vorige week 2 kastjes gekocht in het wit dus wil nu alles in het wit, nu moet alleen me dressior nog en een nieuwe eettafel + stoelen koop ik dan weer bij de ikea en het liefst wil ik dan ook nog andere gordijnen haha en zwarte accessoires
voor mij is het kang en klaar kopen niet nog hoeven schilderen , heb er ook 0,0 geduld voor ....Misschien over paar jaar als MArit ook op school zit , wie weet !!
Marjon, haha dat ken ik wel geen geduld heb ik ook niet en overdag met die boefjes van mij lukt het simpelweg niet. Lovelymom, maar druk aan het schilderen dus altijd wel leuk als het dan klaar is en je heerlijk van je eigen schilderwerk kan genieten
nee idd , als ze hier rondlopen kan ik het beste ook maar geen verfpot neerzetten , ben bang dat ze dan gaan helpen , ihihih
hahaha ja idd, had net al was ramen even aan het lappen, draai ik me om staat madam met de afwasborstel in de emmer te roeren en op de ramen te vegen heel handig!! dus de ramen zijn nu 2 x gedaan. wel super schoon hiiii Maar verf ja je moet er niet aan denken als ze je even komen helpen.