voor de nieuwe "huisvrouwen"onder ons

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovelymom, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat had ik gisteren dus , maar goed lief bedoeld ,maar nie zo handig ;)

gelukkig slaapt Marit nog veel en Thijme en Tara waren vanmiddag uitspelen dus heb ik ff de veranda vast een beetje voorjaarproof gemaakt en laat het zonnetje maar komen ,kunnen we buiten zitten , joehoeeeee

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Marjon, ja jij heb de kids al een beetje ouder althans de 2 oudste dan he. En ze bedoelen het altijd lief maar handig, nee dat is het niet altijd
    Ja heerlijk kan ook niet wachten tot het echt los gaat met de lente. Lekker buiten zitten en zijn. Nu is het vandaag ook al van dat prut weer.
    Maar ben toch maar vast begonnen met mijn voorjaarsschoonmaak :)
    Heb wel zon nodig!! (nog 5 weken en dan gaan we lekker 10dg naar spanje heerlijk even vitamine Z op doen)

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh lekker das al snel , ik moet nog tot juli wachten tot we op vakantie mogen !! zooo'n zin in!

4. tulip

tulip Niet meer actief

wij gaan in juni een weekje kamperen, omdat we dachten dat we in september niet op vakantie zouden kunnen, maar nu dat wel kan gaan we in september nog een midweekje naar centerparks, hebben we dan wel verdiend vinden we.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zeker weten Tulip !!! En hopelijk dan toch nog met een mooi buikje !!!

6. tulip

tulip Niet meer actief

marjon, nou dat hoop ik ook idd. Dat zou wel heel fijn zijn.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga onwijs voor jullie duimen , knuuffffff

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallo, hier ook een echte thuismanager. Ik zit al wel vijf jaar thuis. Het werk van mijn man, mijn studie/ werk en de kosten van de opvang waren helaas niet een optimale combinatie. De oudste is 4,5 en de jongste 3. Ze gaan nu sinds februari allebei naar school en nu is het echt heel stil in huis en heb ik opeens tijd voor mezelf, wat een luxe!

9. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog een echte huisvrouw. Ik had nooit gedacht helemaal thuis te blijven, maar het is zo gelopen en het bevalt heel goed. (behalve dat huishouden dan, daar ben ik echt superslecht in). Wij hebben twee kinderen. Een meisje van ruim 2,5 en een jongen van 11 maanden. Deze week ben ik precies een jaar thuis want halverwege m'n zwangerschapsverlof vorig jaar hebben we besloten dat ik niet terug aan het werk zou gaan.
    Wel ben ik begin dit jaar een webwinkel begonnen waarvoor ik alles wat ik verkoop zelf maak, maar daar vul ik voornamelijk de avonduren mee.
    Het lijkt me gezellig hier in een net nieuw clubje mee te kletsen, dat is namelijk toch wel het enige dat ik af en toe mis. Wat contacten overdag.

10. tulip

tulip Niet meer actief

kiki en anita, welkom!!

Vanochtend lekker buiten geweest in het zonnetje in de speeltuin en boodschapjes. Daarna nog lekker geknutseld.
    Vanmiddag komt mn zusje eten.

Dat vind ik zo het fijne aan thuis zijn, ook al duurt het boodschappen doen 1,5 uur, (want onze dame wil op haar eigen nieuwe fiets) maakt het niet uit, want er blijven zoveel dagen over voor de andere dingen. Ik kan er zo van genieten als ze een half uur buiten naar een vlinder staat te kijken en het allemaal niet uitmaakt.

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Kiki en anita welkom!!

had ik gister gereageerd dacht ik e netdoor gekomen

hier al een ochtendprogram achter de rug
    N is al opde psz geweest
    was gevouwen
    en nu een lunchen en daarna gaat T naar bed en ga ik de laptop afstaan voor N want die kijkt tussnde middag altijd een filmpje om tot rust te komen
    en dat is duidelijk nodig
    pff ze luistert al heel de week zo slecht !

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Haha, ja precies, het huishouden loopt hier ook wel wat achter, en dan zijn die van mij niet eens thuis :D
    Maar als ze er zijn, dan alles lekker rustig aan, tijd speelt geen rol, heerlijk! Lekker ravotten in de tuin, fietsen, uren bouwen met de lego (en ik doe graag mee), uitgebreid koken met zijn drietjes. Nooit hoeven te haasten, alleen 's ochtends.

13. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad ook hetgene waar ik nu het meest van geniet. Dat er nooit haast is en de dingen waar je niet aan toe komt ook gewoon morgen kunnen. Lekker als je boodschapjes doet rustig aan doen. M'n dochter heeft heel lang niet durven wandelen, ze is heel erg angstig en snel bang van auto's en andere dingen die op straat afspelen. Nu sinds een paar weken gaat het weer heel goed en wandelt ze weer zelf. Alles kan dan gewoon lekker op haar tempo, overal blijft ze even kijken enzo. Echt heerlijk.

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Welkom nieuwe dames
    :phahaha ben zelf ook net nieuw hiii

Maar heerlijk is dat ja thuis zijn, alles kan en niets hoeft.
    Das mijn moto. als de kindjes ziek zijn heb je alle rust en tijd om die aan ze te geven.
    Als het mooi weer is ga je naar buiten en ach als ze dan zwart van het zand zijn gaan ze mooi uitgebreid in bad.
    En ga je boodschappen doen ja je kan zelf bepalen wanneer hoelang en waar.
    Niemand die je op haast niemand die zegt of je verteld dit moet je zo of anders doen.
    En als je een xtje tot half 10 met de kindjes wil tv kijken knuffelen en kroelen niemand die je zegt dat je te laat bent of je stoort.

Heerlijk heerlijk is het om huisvrouw te zijn!!

(ach en als alles eind van de week maar klaar is denk ik maar zo)
    Maar 1 nadeel ja je heb wat minder mensen om je heen, ach maar hier word dat weer goed gemaakt.;)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat klinkt dat lekker Meis !!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    :D:D

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Kiki , kan me voorstellen dat het nu stil in huis is , als de kids naar school zijn , ga je wel weer werk zoeken , of bevalt het thuismanagen goed ?

@Anita, wat voor een webwinkel heb je ? En misschien een linkje daarnaar toe !!

welkom trouwens dames !!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Voorlopig blijf ik nog even thuis. We wonen nu voor drie jaar in Belgie en gaan dan weer terug. En ik vind het erg fijn om de kindjes altijd zelf op te kunnen halen. En in de vakanties hebben we alle tijd samen, heerlijk.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker hoor als ik het zou kunnen zou ik het ook gelijk doen ( ja ja ben een illegaaltje hier in het topic , ik werk wel :(), helaas maar een part time huisvrouw !!

20. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Het is een webwinkel in zelfgemaakte kraamcadeautjes en een linkje mag jammer genoeg volgens mij niet.

Verder heerlijke dag weer vandaag he! Ben echt zo gek op de zon. Straks als de kids uit bed zijn nog maar even gaan wandelen.

Jullie nog leuke dingen gedaan? En nog gezellige plannen in het weekend??

Deel Deze Pagina