@Marjon, dus je speelt een beetje vals hahahaha @Kiki, ja dat is ook zo je heb alle tijd van de wereld he! als je lekker thuis voor de kindjes bent en net wat je zegt in vakanties helemaal @Anita, oooh maar je kan toch naam neerzetten zonder www ervoor. dat mag wel hoor. En lekker wandelen zo, veel plezier. Hier gewoon een lekker weekend voor de boeg met alle dingen die moeten gebeuren maar met dit lekkere weer zeker naar buiten toen
oohh leuk K3 , ikke is jaloers , daar wil ik ook nog een keer met TAra naartoe voordat ze zichzelf daar te groot voor vindt ..
oooooh leuk heel veel plezier vast voor zondag (ook een beetje jaloers nog jaartje gaan we ook met onze dochter zo leuk lijkt me het dus hoor graag hoe het was)
vanochtend nog zo'n momentje dat ik dacht: jippie, ik ben lekker thuis. Zat op een verjaardag en was een moeder nogal aan het zeuren dat ze zo'n hyper kind heeft. Op het kdv en het cb hadden ze dat ook al geconstateerd en aangeraden om op peutergym ofzo te gaan. Dat vond ze allemaal maar niks, want ze werkte 4 dagen en had daarnaast geen zin in verplichtingen. Degene die de verjaardag hield kende haar beter en zei toen: goh zou je anders niet een dagje minder werken. Nee hoor zegt ze als het om het geld zou gaan zou ik helemaal niet hoeven, ik doe het puur voor mijzelf, maar heb allemaal geen zin in die kinderonzin. Dan denk ik: prima dat je ervoor kiest om te werken, ieders eigen keuze, maar gebruik je vrije dag dan tenminste voor de kids. Dat jochie zou er zoveel plezier in hebben, dat vond ik wel zielig hoor.
ik heb ook zo'n vriendin , veel werken weinig tijd voor de kids , soms vraag ik me af of ze geen kinderen hebben voor het totaalplaatje .......ze is ook totaal geen moeder en heeft ook echt geen moedergevoelens , echt zo bizar ..
ja dat gevoel kreeg ik ook een beetje. Ik ken wel meer mensen die 3 of 4 dagen werken, maar de vrije dagen zijn dan ook echt voor de kids.
tullip heb er nog is over na gedacht vind het gewoon echt raar N die zit op krofbal en ja het is een but tijd van 16.00 tot 17.00 en we eten altijd om 17.00 heb ook wel is geen fut maar doe het voor haar omdat zij het zo leuk vind woensdag gaan ze buiten trainen ze heeft er nu al zin k3 was trouwens in 1 woord GE-WEL-DIG ze hadden een boot wat door de zaal vloog N die steeds riep Josje ik zit hier en zwaaaaien achh zooo smelter de smelt momentjes ze is nu alleen een beetje ziekjes snot verkouden en niet echt lekker maar we maken er lekker een rustig dagje van ze gaat vandaag ook niet naar de psz
Leuk K3 .. Ja en die rottijden , blijf je houden , maar goed dat hoort erbij als we aan kindjes beginnen , vind ik ook ...Ze vinden het leuk en bewegen is onwijs belangrijk .......dat is ook weer iets wat je ze kan meegeven he .
Morgen dames, Lmom, jee leuke foto zeg en fijn dat het zo leuk was dus een top aanrader dus hiii. Kan me voorstellen dat je als mama even smelt als je dochter Josje gaat roepen leuk hoor. Beterschap voor je meiske Marjon, ja de meest handige tijden nemen ze niet voor clubje ed he. ach ik heb er nu nog geen last van maae zal wellicht komen. Rest ook goed weekend gehad?? Hier ook een ziek meisje, oorontsteking!!! heeft ze al 2 x eerder gehad maar nu buisjes sinds 4mnd maar wss is in dr linker oor buisje er nu ook uit. Maar zo zielig ze was me toch aan het huilen en gillen zaterdag nacht dus ben gister maar gelijk naar de HAp gegaan. Maar verder wel een rustig weekend lekker in de tuin en rondom huis.
lovelymom, o gaaf joh, het zal idd wel super geweest zijn. Hier een lekker weekend gehad, zaterdag met de kleine in kidzcity in utrecht geweest, hadden een meeting met de meiden die allemaal in nov. 2008 waren uitgerekend van een ander forum. En gisterochtend gaan zwemmen, doen we altijd op zondagochtend en s middags naar de zoo geweest, hebben we een abbo op. En vandaag gaat het heerlijke weer gewoon weer verder gelukkig. Om 10.00 uur zaten we al in de speeltuin en straks weer lekker buiten spelen als ze uit bed komt.
o wat gaaf lovelymom! Daar willen wij toch ook nog eens heen met de kleine meid. Jammer alleen dat je dochter nu ziek is, Net als die van Meis85! Wel lekker is dat he, om juist dan gewoon lekker thuis te zijn. Niet de moeilijkheden met werk en zieke kinderen enzo. Voor ons is dit de belangrijkste reden geweest dat ik nu thuis ben. Eefje is in de eerste 2 jaar echt ongelofelijk veel ziek geweest. Ze is heel gevoelig op d'r luchtwegen en wordt nu ook voor astma behandeld (ze kunnen alleen niet voordat ze een jaar of 7 is zeggen of dit het is) Ze was regelmatig in 2 maanden tijd 5 keer een week ziek. Het voelde op een gegeven moment gewoon echt niet goed meer om aan het werk te blijven en sinds ik thuis ben gaat het super met d'r. Gewoon door de rust in de tent en doordat ze niet meer alle virusjes meepikt. Hier ook een heerlijk weekend gehad. Zaterdag zijn we naar de Efteling geweest. Echt heel erg leuk geweest. En nu lekker veel van het voorjaarsweer aan het genieten.
ooohh Efteling , leuk !!! Anita , snap het goed , als je kindje ziek is , dan wil je daar het liefste zelf voor zorgen .........Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat !!
Ik moet woensdag weer gaan wegen met MArit , en ben er nu al nerveus van , heb 2x overgeslagen omdat ik er ff helemaal klaar mee was ..Aan de ene kant ben ik reuze benieuwd en aan de andere kant wil ik het niet weten , omdat ze nog steeds slecht eet ..Maar de vorige keer was ze met slecht eten ook redelijk aangekomen , maar toen wilde ze de smoothies nog wel , nu niet meer ................... zou mooi zijn als ze met haar verjaardag aan de 10 kilo zou zitten , maar ik ben er bang voor ....................................................... We hebben met Marit al heel veel gedokterd , omdat ze vanaf 6 maanden veel te weinig aankomt , al een heleboel dingen uitgesloten , gelukkig , maar ook geen rede ...Mijn idee erover is dat het een enorm eigenwijsje met eten is ... Het aankomen gaat al wel iets beter , ligt niet aan het eten , maar ze peopte eerst gem 6x op een dag , ben 2x naar een natuurgeneeskundige geweest en die heeft haar behandeld en nu is het nog maar 2 a 3x op een dag , dus dat scheelt al enorm ...
Ach jeej, spannend dan voor woensdag! Ik hoop het helemaal met je mee! Andere mensen kunnen je ook nog zo zeggen dat je je daar niet druk over moet maken, toch zit het dan niet lekker he. Wel fijn dat het beter gaat sinds de natuurgeneeskundige. Heeft ze er zelf ook last van dat ze zo vaak poept? Eefje is ook zo'n lichtgewicht, die is sinds ze 8 mnd is gaan afbuigen en was nu met 2,5 jaar 10,4 kg. Ik snap wel wat je bedoelt dus. Succes!